כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מקלב: "כביש גולדה הפך ל'כביש אדום'"

רק בחודש האחרון התרחשו ארבע תאונות מחרידות בכביש הירושלמי • ח"כ מקלב דורש משר התחבורה לשנות הסדרי התנועה והתשתיות: "הרשויות האחראיות לא בודקות"

תאונה בגולדה מאיר. צילום ארכיון
תאונה בגולדה מאיר. צילום ארכיון

בעקבות שורה של תאונות דרכים קשות שהתרחשו בנתיב התחבורה הציבורית בשדרות גולדה מאיר בירושלים, סמוך להר חוצבים ולאולמי תמיר, פנה סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורי מקלב, לשר התחבורה ישראל כץ ודרש ממנו לפעול ולהסדיר את הסדרי התנועה ותשתיות הכביש, כדי שהתאונות הקשות ימנעו.

"כביש רמות – שדרות גולדה מאיר, הפך למרבה הצער ל'כביש דמים'", כותב מקלב בפתח מכתבו. "רק בראשית השבוע, בפעם הרביעית תוך פחות מחודש ימים, אירעה תאונה מחרידה בכביש זה, כאשר נערה כבת 18 נפצעה באורח קשה מפגיעת אוטובוס.
~"מדובר באחד מעורקי התנועה המרכזים בירושלים ואירעו בו כמות חריגה של תאונות קטלניות וקשות וברובן היו מעורבים הולכי רגל, זאת מאז הוקם נתיב התחבורה הציבורית בכביש".

כדי לפתור את הסכנה, מבקש מקלב משר התחבורה להורות על הקמת צוות מומחים שיבדוק אם ישנם ליקויים בכביש, באופן בנייתו, בתמרורו ושילוטו או בכל גורם אחר הקשור אליו, היכול להוות מניע או גורם לתאונות החוזרות והנשנות הללו.

המחיר היקר שגובות התאונות הללו אינן מאפשרות להשליך את האשמה על הגורם האנושי, והן דורשות לבחון בצורה מקצועית ומעמיקה את הגורמים לכך", אומר ח"כ הרב אורי מקלב.

"הרשויות האחראיות לכך אינן בודקות את הסיבות הגורמות לתאונות הללו. לא נבחנות דרכים לבלימת התופעה הקשה, ויש לעשות הכול בכדי למנוע מצב זה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}