כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"ככה יחסלו את המיליון השביעי" • התבוללות במסך

הטלוויזיה משדרת תוכנית על מירוץ של בני זוג • בין הזוגות: ערבי ויהודיה • ארגון להב"ה קורא להחרים את התוכנית - וב'יד לאחים' כבר חושבים על חילוץ היהודייה

ההתבללות מתפשטת. צילום אילוסטרציה
ההתבללות מתפשטת. צילום אילוסטרציה צילום: אילוסטרציה



בימים אלו משודרת תוכנית בערוץ 2, בה משתתפים זוגות מכל קצות הקשת של החברה הישראלית.

ארגון 'להב"ה' (למניעת התבוללות בארץ הקודש) קורא להחרים את התוכנית, זאת בשל השתתפותם של בני זוג – ערבי ויהודיה – בתחרות.

בקמפיין מיוחד, שיצא לדרך ביממה האחרונה, מתכננים בארגון להוציא כרוזים מידי שבוע נגד התוכנית, במטרה להוריד את הרייטינג ולגרום שאנשים רבים ככל האפשר לא יצפו בתוכנית ויביאו לדה-לגיטימציה שמעניקה הטלוויזיה בישראל לזוגות מתבוללים.

"גולדה מאיר אמרה בזמנו שיהודי שנישא ללא יהודי מצטרף לששת המיליונים", קורא הכרוז הראשון של הארגון. "את 'רשת' (זכיינית ערוץ 2 המשדרת את התוכנית) זה לא מעניין, הם מוכרים לנו 'התבוללות יפה' - את פיראס ושירה. הם רוצים שנצטרף לששת המיליונים. מחרימים את המירוץ למיליון, לא נספק להם רייטינג".

יו"ר הארגון, בנצי גופשטיין, אמר היום ל'בחדרי חרדים': "אנחנו לא רואים את התוכנית, אבל מישהו הסב את תשומת לבי לכך שיש זוג ערבי ויהודיה בתחרות. זו מתן לגיטימציה להתבוללות. המיליון שלהם הוא המירוץ למיליון השביעי של יהודים, אשר יכולים להבין מהתוכנית כי אין בהתבוללות כל פסול".

לדברי גופשטיין, בכוונת הארגון לנהל קמפיין מאסיבי נגד התוכנית. "כל שבוע נוציא כרוזים ונפרסם סרטונים נגד השתתפות הזוג בתחרות ונגד התוכנית עצמה. אנחנו לא מתכוונים לשתוק ואני מקווה מאוד שהזוג יעוף בהקדם מהתוכנית.

"המטרה שלנו היא להוריד את הרייטינג של ערוץ 2, במטרה שלא יביאו בתוכניות הבאות זוג מסוג זה".

"הארגון קיבל מאות פניות מאזרחים מודאגים, שהתוכנית מעניקה לגיטימציה לנישואי תערובות", נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' מארגון 'יד לאחים'.

"עצם התופעה הכואבת והמדאיגה שבחורה יהודיה נמצאת בקשר עם בחור ערבי ובני משפחתה מתנגדים לקשר, צריך להדאיג את כולנו. כזכור לכולם, לפני כשנתיים הופיע זוג בתוכנית טלוויזיה דומה וניסה לנפץ את המיתוס, הם הציגו מצג שווא כאילו הקשר בניהם משגשג ופורח. בימים אלו הארגון מטפל באותה אישה שכבר ניתקה את קשריה עם הערבי, איתו הייתה בקשר".

בארגון מציינים, כי נעשו מצדם פניות למשרד התקשורת ולערוץ 2, בהן מחו על מתן הלגיטימציה שניתנת לזוג שכזה. במקביל "נשלחו העתקים לכל הגורמים הרלוונטיים שיכולים לגרום לאיוולת לרדת מהמסך".

בתגובה לפרסומים מסרה 'רשת': "המירוץ למיליון מתגאה בהיותה תוכנית שעוקבת אחר ישראלים בעולם וככזו היא משקפת את האוכלוסייה בישראל, על כל גווניה".


מתוך הפייסבוק של ארגון להב"ה

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}