כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

שלוש יצרניות הרכב הגדולות בארה"ב דיווחו על מכירות מאכזבות באוקטובר

מכירות GM גדלו ב-1.7%; פורד ב-6.2%; קרייזלר ב-27%; מכירות גבוהות מהצפוי של יצרניות הרכב הזרות

שלוש יצרניות הרכב הגדולות בארה"ב דיווחו על מכירות מאכזבות באוקטובר
יעקב נחומי



ג'נרל מוטורס, פורד וקרייזלר, שלוש יצרניות המכוניות הגדולות בארה"ב, דיווחו על מכירות נמוכות מהצפוי בארה"ב בחודש אוקטובר.

ג'נרל מוטורס, יצרנית המכוניות הגדולה בארה"ב, דיווחה על מכירות של כ-187 אלף כלי רכב בארה"ב בחודש שעבר, עלייה של 1.7% לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת. פורד, יצרנית המכוניות השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה על מכירות של 167 אלף כלי רכב, צמיחה של 6.2% לעומת אוקטובר 2010. קרייזלר, יצרנית המכוניות השלישית בגודלה בארה"ב, דיווחה על זינוק של 27% במכירות בחודש שעבר ל-114 אלף כלי רכב. תחזיות האנליסטים היו לגידול של לפחות 6.6% במכירות ג'נרל מוטורס ופורד, וצמיחה של 28% במכירות קרייזלר.

פולקסווגן, יצרנית המכוניות הגדולה באירופה, דיווחה על זינוק של 40% במכירותיה בארה"ב באוקטובר, ל-28 אלף כלי רכב. מרצדס-בנץ הגרמנית דיווחה על גידול של 28% במכירותיה בארה"ב בחודש שעבר, ל-24 אלף כלי רכב. אאודי דיווח על מכירות שיא של יותר מ-10,000 כלי רכב בארה"ב באוקטובר.

מנגד, יצרניות הרכב הזרות דיווחו על מכירות טובות מהצפוי בארה"ב בחודש אוקטובר. טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה ביפן, דיווחה על ירידה של 7.9% במכירותיה בארה"ב בחודש שעבר, ל-134 אלף כלי רכב. תחזית האנליסטים היתה לירידה חדה יותר של 9.1% במכירות. ניסאן, יצרנית המכוניות השנייה בגודלה ביפן, דיווחה כי מכירותיה בארה"ב צמחו באוקטובר ב-18% - מעל לתחזיות האנליסטים לגידול של 16%. יונדאי רשמה צמיחה של 23% במכירותיה בארה"ב בחודש שעבר, ל-52 אלף כלי רכב. מתחילת השנה מכרה יונדאי בארה"ב 545 אלף כלי רכב - ונמצאת בדרכה למכירות שיא שנתיות בארה"ב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}