כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

נעצרה חוליה שזרקה בקבוקי תבערה על ישיבה

כוחות משטרה ושב"כ עצרו חוליה של שבעה חשודים - שלושה קטינים וארבעה בגירים - תושבי מזרח ירושלים, בחשד כי יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר ישיבה • מנהיג הכנופיה: נער בן 17

זורקים אבנים. צילום ארכיון
זורקים אבנים. צילום ארכיון

מפלג המיעוטים ביחידה המרכזית בשיתוף שירות ביטחון כללי ובסיוע לוחמי מג"ב עצרו בשבועות האחרונים חוליה המונה 7 חשודים, 3 קטינים ו-4 בגירים ערבים תושבי מזרח י-ם החשודים כי יידו בתקופה האחרונה בקבוקי תבערה ואבנים בשכונת א-טור לעבר לוחמי מג"ב, ניידות משטרה ואף לעבר ישיבת "בית אורות". מעצרם הוארך ובימים אלו מוגש נגד השבעה כתבי אישום בביהמ"ש המחוזי בי-ם.

על פי כתב האישום התארגנה החוליה בהנהגתו של קטין כבן 17 אשר יצרו בקבוקי תבערה לאחר שרכשו בנזין בתחנות דלק והכניסו אבנים קטנות לתוך בקבוקי התבערה על מנת לגרום נזק רב יותר עם ההתלקחות.

בעת יידוי בקבוקי התבערה והאבנים כיסו הנאשמים את פניהם ברעלות ואף קרעו בקרע את חולצותיהם ע"מ שיזהו אחד את השני בעת יידוי בקבוקי התבערה.

לפני יידוי האבנים והבקטבים נהגו להציב אבנים גדולות ופחי אשפה ע"מ ליצור מיסוך עשן ולהפריע לכוחות המשטרה במהלך בריחתם, לאחר יידוי האבנים והבקטבים היו שופכים שמן על הדרך כדי שכוחות הביטחון יחליקו על השמן במרדפם אחריהם.

החוליה אף הצטיידה בסכינים בזמן ביצוע העבירות וזאת כדי "להגן על עצמם" כאמור כתב אישום מוגש בימים אלו כנגד החוליה, מדובר בהתארגנות מקומית ללא שייכות אירגונית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}