כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

סערה • מה אמר רוסט בראיון שישודר בשבת?

ה'סיקריק' שלום ברוך רוסט שם קץ לשמועות על בריחתו מהארץ - ומתייצב מול המצלמות • שלום ירושלמי: "הוא מאד חושש מחסידי גור ותוהה לאן נעלמה המשטרה"

רוסט על גג ערוץ 10, אמש. צילום: בחדרי חרדים
רוסט על גג ערוץ 10, אמש. צילום: בחדרי חרדים



שלום ברוך רוסט לא נראה לאחרונה ברחובות של ירושלים.

רבים טוענים כי מי שנחשב לאחד מראשי הסיקריקים מסתתר מחשש לנקמה של חסידי גור הטוענים כי הוא עומד מאחורי אטימת מנעול דלת ביתו של בן האדמו"ר במסגרת מאבק בתי ורשא.

הוא עצמו מכחיש את הטענות. בימים האחרונים שיגר למשטרה ולגורמים בחסידות גור מכתב ארוך - שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' - בו הוא מכחיש קשר לפרשה באמצעות מגוון הוכחות.

בימים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן רוסט נמלט לחו"ל.

צוות צילום של ערוץ 10 יחד עם כתב 'מעריב', שלום ירושלמי, פגשו אותו בגג אולפן ערוץ 10 ברחוב יפו בירושלים, שם עשה רוסט קץ לשמועות לפיהן נמלט מהארץ, אך לא הסתיר את העובדה כי הוא "ירד למחתרת".

לטענת ירושלמי, את רוסט לא היה קל לאתר. במאמצים סייעה לו כתבת הערוץ, פז שוורץ.

הראיון עצמו ישודר במהדורה המרכזית בליל שבת, דבר שעשוי לעורר סערה גדולה בציבור החרדי.

שלום ירושלמי מספר ל'בחדרי חרדים' את עיקרי הדברים ששמע מפי רוסט.

"רוסט מרגיש נרדף והוא חושש במידה מסוימת לחייו. על כן הוא מעוניין להסביר", טוען ירושלמי. "מסתבר שהוא לא עזב את הארץ. אני לא רוצה לחשוף אותו יתר על המידה, אבל הוא מסתתר בסביבה.

"המסר המרכזי שלו בראיון היה כי הוא חושש מהאיומים שמשיתים עליו בעקבות הטענות כי הוא אחראי למעשה אטימת מנעול דלת ביתו של בן הרבי מגור. 'אין לי עניין לעשות מעשה כזה, לא הגעתי לטירוף כזה', אומר רוסט.

"ישנו מסר נוסף אותו הוא מבקש להעבי: איך בן אדם כמוהו, שלטענתו נרדף על ידי כל-כך הרבה אנשים, לא מקבל הגנה או סיוע מהמשטרה?" דברי רוסט.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}