כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

אייכלר תוקף: "להשתיק המסיתים מבית שמש"

יו"ר סיעת יהדות התורה, ישראל אייכלר, נדהם מדיון שעלה בוועדת הכלכלה, נגד התיישבות חרדית בבית שמש • "מעולם לא העזו להסית כך, נגד אוכלוסיות רוסיות, אתיופיות או ערביות"

ישראל אייכלר. צילום:יעקב כהן
ישראל אייכלר. צילום:יעקב כהן

במהלך דיון שנערך הבוקר בוועדת הכלכלה של הכנסת ואשר עניינו "תכנון ובינוי העיר בית שמש", תקף ח"כ ישראל איכלר, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' גורמים פוליטיים המסיתים נגד הציבור החרדי.

"מעולם לא העיז גורם פוליטי או עדתי להשתמש בוועדות הכנסת, כבמה נגד מגורי אוכלוסיות רוסיות, אתיופיות או ערביות בשכונות ובערי הארץ", אמר איכלר.

הוא הוסיף כי "זכותם של חילונים לרכוש דירות בכל מקום בארץ. הם יכולים גם להתארגן ולהקים שכונות בבית שמש כי רחבת ידיים היא. גם ראש העיר מוכן לכך. אבל אין לאיש זכות למנוע או לשלול מחרדים את זכות ההתארגנות ורכישת קרקעות ודיור בבית שמש".

"גם הפלשתינים טוענים שהיהודים באו ורכשו אדמות בארצם. האם הם צודקים במלחמתם ביהודים אשר מקרוב באו?", המשיך איכלר במתקפתו.

"באיזו זכות בא קומץ צעקנים מוותיקי בית שמש, לדרוש שלילת זכויות החרדים ברמת בית שמש? - זו פוליטיקה מקומית שמנסה ליצור דם רע בציבור נגד החרדים. אסור לנו לתת להם להמית אש זרה ושנאה בין יהודים".

איכלר סיים ואמר כי "יש לאחד את כל כוחות השלום, לפעול למען כל המגזרים ותושבי בית שמש, על ידי נטרול גורמים קיצונים שמבעירים אש בבית שמש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}