כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

'צומת הדמים' מכה שוב • "כל הגוף שלה שתת דם"

תאונת קטלנית - רביעית במספר בחודש האחרון - בשדרות גולדה מאיר בירושלים • נערה חרדית נפצעה באורח קשה מפגיעת אוטובוס • "כונני ההצלה הגיעו רק אחרי 10 דקות"

תאונה בצומת גולדה. צילום ארכיון
תאונה בצומת גולדה. צילום ארכיון



בשדרות גולדה מאיר בירושלים אירעה - שוב - תאונת דרכים קשה: הולכת רגל בת 18 נפגעה מאוטובוס ונפצעה באורח קשה.

הפצועה טופלה על ידי כונני ההצלה ופונתה במצב קשה, כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת, עם פגיעת ראש, לבית החולים 'הדסה עין כרם' בעיר.

אייזיק, מתנדב 'איחוד הצלה', סיפר ל'בחדרי חרדים': "קיבלנו דיווח ממתנדב שנתקל בתאונת דרכים בשדרות גולדה מאיר, על נערה שהלכה ברחוב נפגעה מאוטובוס. הגענו לשם כמה מתנדבים וגילינו שהנערה סובלת מפגיעת ראש קשה. לאחר טיפול במקום, היא פונתה לבית החולים".

חיים, עד ראיה לתאונה, סיפר ל'בחדרי חרדים': "נסעתי יחד עם אשתי על הכביש, כשלפתע אני מבחין באוטובוס שהגיע מכיוון תחנת האוטובוסים בהר חוצבים, ומיד אחרי הפניה שמאלה ברמזור הוא פגע בנערה והעיף אותה. עדי ראייה נוספים הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו רק כעבור דקות ארוכות שנדמו כנצח. ראיתי שיורד לה דם מהפה ומהאוזניים. לצערי אני לא יודע עזרה ראשונה ולא יכולתי לעשות כלום בכדי לסייע לה".

• הנערה חצתה את הכביש או נפגעה כשעמדה על המדרכה?

"לא שמתי לב. לאחר הפגיעה היא 'נמרחה' על גדר ההפרדה, וחברה שהייתה איתה התקשרה להורים שלה וסיפרה להם על המקרה".

נא להעתיר בתפילה עבור הנערה שרה גיטל בת רבקה רחל לרפואה שלמה

כביש הדמים • חודש של תאונות בצומת גולדה:

תעלומה בירושלים: מיהו בן הישיבה שנפצע קשה בתאונה?
וּמִי יָנוּעַ • בחור ישיבה נפצע קשה בתאונת דרכים
צומת הדמים: בחור ישיבה נפצע קשה בשדרות גולדה

הצומת בו נפגעה הבחורה, הפך לצומת דמים. רק בשבועות האחרונים אירעו בצומת מספר תאונות קטלניות, שסוקרו בהרחבה באתר 'בחדרי חרדים'.

• לפני שבועיים נפגע בחור ישיבה בן 18 ממונית בשדרות גולדה מאיר ונפצע באורח קשה. עד ראייה סיפר ל'בחדרי חרדים', כי הבחור חצה את הכביש, ככל הנראה שלא במעבר חצייה, ונפגע ממונית שנעה מגבעת משה, לכיוון היציאה מהעיר.

• שבוע מוקדם יותר נפצע בחור ישיבה, תושב כרמיאל, מרכב - אף הוא בשדרות גולדה מאיר. הוא פונה במצב קשה לבית החולים 'הדסה עין כרם' עם פגיעה רב מערכתית.

• יומיים מוקדם יותר, בליל סליחות האחרון, אירעה תאונה בצומת שדרות גולדה מאיר ויגאל ידין: בחור ישיבה כבן 19 נפגע מאוטובוס אגד. הוא פונה במצב קשה לבית החולים 'הדסה עין כרם'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}