כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

אכזבה • הבית הלבן הודיע: "לא נתערב לטובת רובשקין"

הבית הלבן שיגר מייל ל-52,226 חותמי עצומת 'רובשקין': "הנשיא לא יתערב" • הסיבה: ההתערבות דורשת חקירה של התביעה ובית המשפט • התקווה האחרונה: ערעור שהוגש בערב סוכות

אכזבה. שלום מרדכי רובשקין. צילום: COL
אכזבה. שלום מרדכי רובשקין. צילום: COL

אכזבה: הבית הלבן הודיע אמש (מוצ"ש), כי למרות שרבבות חתמו על עצומה הדורשת את התערבות הנשיא ברק אובמה בתיקו המשפטי של ר' שלום מרדכי רובשקין - הוא לא יוכל להיענות לבקשה.

"ההתערבות דורשת חקירה של התנהלות התביעה ושופטי בית המשפט, על כן הבית הלבן לא יתערב בתיק זה", כך נכתב במייל שנשלח לכל אחד מ-52,226 החתומים על העצומה.

קמפיין גיוס החתימות לטובת רובשקין התנהל בשבועות האחרונים במלוא העוצמה. הכל ציפו כי החתימות יביאו לשינוי מהותי בתיק המשפטי, זאת לאחר התערבותו של הנשיא.

ההודעה אמש הכתה בהלם את העסקנים הפועלים לטובת רובשקין, שגייסו בשבועות האחרונים את החתימות, ובעיקר את בני משפחת רובשקין - עבורם הייתה זו אחת התקוות האחרונות לשחרור בן משפחתם מהכלא או לפחות הקלה בגזר הדין.

במייל שנשלח מטעם הבית הלבן הוסבר כי לשם בדיקת התנהלות חוקית של התביעה או בית המשפט, יש רשויות חוק הממונות על כך, וכי אין באפשרותו של הנשיא אובמה והבית הלבן להתערב.

בני המשפחה והעסקנים תולים כעת את יהבם בתקווה האחרונה שנותרה: ערעור שהוגש לבית המשפט בערב חג סוכות, בו ידון הרכב מלא של 11 שופטים.

באם תידחה העתירה, יפנו העותרים לערער בבית המשפט העליון בוושינגטון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}