כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

נתניהו: מעריך את האומץ של תושבי הדרום

ראש הממשלה הבטיח: תגובת צה"ל, שפגע היום בשלוש חוליות, תהיה עוד יותר קשה, במידת הצורך • לבני בגן יבנה: "ניתן גיבוי לכל פעולה" • ח״כ זאב בילסקי: "להנחית מכה ניצחת על החמאס"

ח"כ אייכלר במקום נפילת טיל גראד באשדוד
ח"כ אייכלר במקום נפילת טיל גראד באשדוד



מטחי הטילים על הדרום מצאו את המערכת הפוליטית לא ממש מוכנה. את ישיבת הממשלה השבועית תכננו לקיים בצפת, כישיבת ממשלה חגיגית, לרגל חנוכת בית הספר לרפואה בעיר.

נכון לעכשיו התוכנית לא בוטלה, אם כי הבערה בדרום תמשוך מן הסתם את תשומת ליבו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

אמש (מוצ"ש) שוחח ראש הממשלה עם ראש עיריית אשקלון בני ועקנין, עם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, ועם ראש עיריית באר שבע יחיאל רוביק דנילוביץ.

נתניהו ביקשם להעביר לתושבי הדרום את הערכתו על עמידתם האיתנה. הוא אף הבטיח כי תגובתו הקשה של צה"ל, שפגע היום בשלוש חוליות משגרים, תהיה עוד יותר קשה במידת הצורך.

ב'קדימה' ממשיכים ללחוץ לכיוון פעולה נרחבת יותר בעזה, כפי שלחצו לפני מספר שבועות בהסלמה הקודמת. בשלב הזה לא נראה כי הממשלה מתכוונת להיענות לדרישה או להיגרר לביקורת.



ח״כ זאב בילסקי: להגיב במלוא החומרה

יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, מיהרה להגיע במוצ"ש אל מקום נפילת טיל הגראד בגן יבנה. היא סיפרה כי הגיעה למקום בהזמנת ראש המועצה, "כדי לפגוש את התושבים ולחזק אותם באופן אישי ככל שניתן".

לבני הבטיחה כי 'קדימה' "תתן גיבוי לכל פעולה שהממשלה תבחר לעשות בכדי להפסיק את הירי. תושבי הדרום מתמודדים באומץ עם התקפות בלתי פוסקות גם בסבב הזה ואנחנו כולנו מחזקים אותם".

גם ח״כ זאב בילסקי, יו"ר ועדת המשנה למוכנות העורף בחירום של ועדת חוץ ובטחון, הגיב למטח הטילים בדרום ואמר: ״על ישראל להגיב במלוא החומרה ולפעול ביד קשה אל מול המחבלים המפרים את שגרת יומם של אזרחינו בדרום. עלינו להעביר מסר חד וברור שאנו לא נשלים עם ירי הרקטות, ולמרות שאנו מוכנים לעשות הסכמים לשחרור חיילנו, אין זה אומר שנשלים עם הטרור.

"עלינו להנחית מכה ניצחת על ארגון החמאס, על מנת להבהיר כי הם יישאו באחריות על כל פעילות טרור או ירי רקטות שתצא מרצועת עזה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}