כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

ויגדרוביץ תובע את הירשמן • חשיפה

אלעזר ויגדרוביץ, אברך חסיד גור תובע את אברהם משה הירשמן - על שהפנה נגדו אצבע מאשימה כ'מפקד' מסע האלימות נגדו • כתב התביעה המפורט - בפנים

אברהם משה הירשמן
אברהם משה הירשמן

בבית המשפט השלום בירושלים הוגשה תביעת לשון הרע בסך 100 אלף שקל נגד אברהם משה הירשמן, מי שהותקף ביום שלישי בלילה בשכונת גאולה בירושלים על ידי קבוצת רעולי פנים.

את התביעה הגיש אלעזר ויגדרוביץ, אברך חסיד גור באמצעות עורך דינו אלקנה בישיץ. בכתב התביעה הוא טוען כי הירשמן פרסם בריאיונות לכלי התקשורת כי הוא שפיקד על המבצע האלים נגדו.

"התובע הינו אברך הלומד בישיבה ומקדיש את עיתותיו ללימוד תורה", נכתב בכתב התביעה. "הנתבע נמנה על פלג קיצוני ב'עדה החרדית', אינשי דלא מעלי המכונים סיקריקים העוסקים בגביית דמי חסות ומפילים את חיתתם כל ירושלים והסביבה והמעורבים בפרשיות של גרימת נזקים קשים לאדם ורכוש.

"הנתבע התראיין בקולו במספר רשתות ואף נתן ריאונות מוסרטים במטרה להוציא את דיבת התובע רעה, זאת ללא כל התגרות מצידו של התובע".

בכתב התביעה מובאים ציטוטים אותם אמר הירשמן בכלי התקשורת, "אנשים כמו אלעזר ויגדרוביץ ואנשי כולל פולין הופכים את גור לרוצח אכזר ושפל", נכתב. ציטוט נוסף המובא בכתב התביעה: "הטרוריסט אלעזר ויגדרוביץ פיקד על המבצע ובאותו הרגע שהפסיקו להרביץ לי הוא צעק עוד ועוד.

"קריאה זו של הנתבע משמעותה קריאה ברורה לכל קבוצת העבריינים המכונה סיקריקים לפגוע ולבצע לינץ בתובע", כותב עו"ד בישיץ. " הפרסומים שקרים פוגעים שפורסמו בזדון ובידיעה גמורה שאין בהם שמץ של אמת על מנת לשפוך את דמו של התובע הלכה למעשה".

אברהם משה הירשמן טרם הגיב לכתב התביעה.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}