כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

לבני מתכוננת למושב חורף לוהט: ערכה גיבוש בבית

לבני ערכה גיבוש ביתי לחברי קדימה לקראת מושב החורף • "לפנינו הזדמנות ענקית להוכיח מה אנחנו יודעים" • לבני הוסיפה ותקפה את ממשלת נתניהו בחריפות: "מצבה של ישראל הורע מאז שהוקמה הממשלה"

לבני מתכוננת למושב חורף לוהט: ערכה גיבוש בבית



האם זהו ריח הבחירות שנישא באוויר ומביא את ראשי המפלגות 'לגבש' את מפלגותיהם?

אתמול (ה') הזמינה יו"ר תנועת קדימה, ציפי לבני, את חברי סיעת קדימה לביתה לישיבת סיעה לקראת תחילת המושב - מעין גיבושון.

ביום ראשון יערוך יו"ר תנועת הליכוד וראש הממשלה, בנימין נתניהו, בחצור הגלילית גיבושון לפעילי התנועה בצפון.

במהלך הכינוס בביתה, דיברה לבני על מושב החורף הצפוי, כשהיא רואה בו "הזדמנות ענקית לקדימה להוכיח את מה שאנחנו יודעים".

לדברי לבני, "רק קדימה מבטאת אלטרנטיבה אמיתית לליכוד ולנתניהו. במושב הזה אנחנו נשמיע קול ברור ומובהק בתחום המדיני ובתחום הכלכלי חברתי.

"מצבה של ישראל הורע מאז שהוקמה הממשלה", אמרה, "ואף אחת מבעיות היסוד שהממשלה הזו יצרה- בתחום המדיני ובתחום הכלכלי-חברתי לא נפתרו ולא עומדות להפתר.

" הבידוד המדיני של ישראל הולך וגובר,השינויים באזור מחזקים את הכוחות האסלמיים הקיצוניים וישראל לא פועלת לחזק את הפרגמטים באזור. מעמד הביניים קורס תחת החלטות ממשלת נתניהו והוא לא מייצר שום פתרון אמיתי לזעקתו".

"אין דבר חזק מהמציאות והמציאות שמייצרת הממשלה הזו פוגעת בישראל ופוגעת בציבור ולכן - המושב הזה יהיה המושב בו יובהר בבירור- הפתרון היחיד לבעיות שמייצרים נתניהו ושריו הם האנשים שיושבים כאן בקדימה".

לבני לא התייחסה לירידת קדימה בסקרים השונים, אבל אולי בהדגשה לפיה "פגרה מטבע הדברים משרתת ממשלה שמתחמקת מתשובות - המושב הזה ישרת את האופוזיציה והאלטרנטיבה לליכוד היא אך ורק קדימה" - יש משום תשובה ולפיה: במושב החורף נזנק מעלה. בפגרה, קצת קשה.

ומה בפייסבוק?

וכך סיכמה לעצמה לבני את הערב בדף הפייסבוק שלה.

"הערב אירחתי את חברי לסיעה בפגישה חמה ומענינת לקראת פתיחת מושב החורף של הכנסת", כתבה.

"קדימה תגיע למושב הזה עם העמדות הברורות שלנו, בתחום הכלכלי חברתי ובתחום המדיני, שיציעו את הפתרון הברור למצב הרע אליו קלעה ממשלת נתניהו את ישראל.

"אני מבטיחה לכל אחת ואחד מכם שרק דרך שמשלבת חתירה להסדר מדיני ששומרת על בטחון ישראל ומוציא את ישראל מהבידוד המדיני הקשה שישראל מצויה בו עם כלכלה חופשית וממשלה מעורבת יותר שלוקחת אחריות על מצבם של האזרחים - רק דרך כזו תציל את ישראל והדרך הזו היא דרכה של קדימה.

"יש לתת עכשיו מענה דחוף הכולל, בין השאר, הורדת המיסים העקיפים, החלת חינוך חינם לגיל הרך, קביעת דיור ציבורי ודיור בר השגה כדי להציל את מעמד הביניים. על זה ניבחן כולנו ובמבחן הזה - קדימה תנצח. אני מודה לכל חברי הסיעה שלנו שתרמו לערב המקסים שמבטיח רק טובות למושב הכנסת הקרוב׳.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}