כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

המשטרה קיבלה 'התראה ממוקדת' - והתעלמה

יאיר נהוראי, עורך דינו של אברהם הירשמן, שיגר מכתב למשטרה בו הוא מתריע על האיומים המופנים כנגד מרשו • "חסידי גור מסרו כי הם מתכוונים לפגוע" • המכתב המלא

אברהם הירשמן בבית החולים. צילום: פורום בחדרי חרדים
אברהם הירשמן בבית החולים. צילום: פורום בחדרי חרדים



המשטרה ידעה - אך בחרה להתעלם: שעות ספורות לאחר האלימות הקשה בשכונת גאולה מתברר כי לפני כשבוע קיבלה המשטרה 'התראה חמה' על איומים ואלימות גלויה שהופעלה כנגד אברהם הירשמן, אך בחרה שלא להתייחס.

אמש (ג') מימשו המאיימים את איומיהם והיכו את הירשמן באמצעות אלות ואגרופנים בטבורה של שכונת גאולה בירושלים. הירשמן נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים 'הדסה עין כרם' במצב בינוני.

עורך דינו של הירשמן, יאיר נהוראי, שיגר לפני שבוע מכתב לרפ"ק שלומי טולדנו סגן מפקד תחנת הבירה, בו הוא מתריע על כוונות לפגוע במרשו. תוכן המכתב הגיע לידי מערכת 'בחדרי חרדים' והוא מפורסם כאן במלואו.
~תחת הכותרת: "התרעה על איומים בהתפרעויות, ובקשה דחופה להתערבות מיידית", כותב נהוראי: "מרשיי סבורים כי פעילים מחסידות גור החליטו לפגוע בהם, וזאת כבר בשעות הקרובות. "לטענת מרשיי משעות הבוקר המוקדמות התקבלו אצלם עשרות שיחות טלפון אשר הדוברים בהם הזדהו כחסידי גור ומסרו כי הם מתכוונים לפגוע בגופם וברכושם".

בסיום המכתב הוא דורש את התערבותה המיידית של המשטרה: "בנסיבות אלה, ובשל חומרת העניין, ובשל העובדה כי ברגעים אלה ממש עושים אלפי חסידי גור את דרכם לירושלים וזאת בשל החג, מבקשים מרשיי ממשטרת ישראל לפעול בדחיפות להרגעת האוירה".

המשטרה, כאמור, בחרה שלא להתערב בסכסוך המתמשך, וחוסר התערבותה הביא לפציעתו הקשה של הירשמן.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי מצבו של הירשמן מתייצב, והוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים מבית החולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 65 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}