כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

נפגעי הטרור תוקפים את נתניהו: "עסקת גרפל כן כוללת טרוריסטים"

ארגון נפגעי הטרור אלמגור, טוען שבעסקת גרפל משוחררים סייענים לארגוני טרור • "ישראל בונה במו ידיה 'באזר' ים תיכוני בה אזרחיה הופכים לסחורה חיה בידי גורמי טרור וממשלות"

אילן גרפל
אילן גרפל



לאחר הביקורת הקשה שהטיח ארגון "אלמגור" - ארגון נפגעי הטרור בישראל, בראש הממשלה, בנימין נתניהו, על עסקת שליט, מגיעה היום הביקורת על עסקת גרפל: "בניגוד להצהרות הממשלה לתקשורת, מחצית מהאסירים שיימסרו למצרים הם אסירים בטחוניים, שעסקו בהברחת אמצעי אמל"ח לגורמי טרור", הם אומרים.
.
ב"אלמגור" מסתמכים על תשובת הפרקליטות לפניית עוה"ד של הארגון, נפתלי וורצברגר, שהודיע לה על הכנת עתירה לבג"צ.

לדברי מאיר אינדור, ראש הארגון, "בכך שישראל אינה מגלה מדיניות תקיפה כלפי מעצר וחטיפת אזרחיה, היא בונה במו ידיה 'באזר' ים תיכוני של אזרחיה שהופכים לסחורה חיה בידי גורמי טרור וממשלות. עכשיו יעמדו גם גורמי טרור איסלמיים עולמיים בתור, לאחר שלמדו על עולם האפשרויות שנפתח לפניהם".

במקביל, פרסמו הבוקר ב"אלמגור" "אזהרת מסע" לישראלים בעקבות עסקת גריפל עם מצרים. "על אזרחים ישראלים להמנע מלטייל במדינות מוסלמיות בהיותם צפויים לחטיפות ומאסרי שווא כקלפי מיקוח, לאחר שגורמי טרור ומדינות למדו שישראל נכנעת ומשלמת את המחיר הנדרש".

לדברי אינדור, "אסור לאזרחי ישראל להיות מוטעים נוכח דברי השבח של רוה"מ והנשיא למצרים ותורכיה.

שתיהן בסופו של יום השתתפו במסע שחרור מחבלי החמס, הן לא לחצו על החמאס לשחרר את גלעד שליט בלא מחיר, למרות השפעתן על ממשלת החמאס והקרבה אליהן ועתה משתבחות ביניהן בעתונות המקומית וברשתות הלווין הערביות, על 'חלקן בשחרור האסירים המוסלמים והחזרתן לחיק משפחותיהן.

"בסופו של יום למדו מצרים ותורכיה מהחמאס שהחטיפה משתלמת", אומרים באלמגור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}