כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

נשיא המדינה נפגש עם משפחת שליט

הנשיא שמעון פרס ביקר בבית משפחת שליט וקיים מפגש אישי עם רס"ל גלעד שליט והוריו. "באתי להביע בפניך את גאוותו של עם שלם על כושר עמידתך", אמר לו הנשיא

צילום: זיו ביניונסקי
צילום: זיו ביניונסקי



נשיא המדינה, שמעון פרס, ביקר הבוקר (שני) בבית משפחת שליט במצפה הילה וקיים מפגש אישי עם רס"ל גלעד שליט והוריו אביבה ונועם. גלעד והוריו חיכו לנשיא בפתח הבית, לחצו את ידו בחום והנשיא חיבק את גלעד ואמר לו: "אין לך מושג עד כמה אני נרגש לפגוש אותך כאן בביתך חי, בריא ושלם".

הנשיא פרס אמר לגלעד כי "העם כולו עקב אחרייך בדאגה, חשבנו מה עובר עלייך, לבד, בחושך, כיצד אתה מצליח להתמודד עם הניתוק והבדידות, עם חוסר הודאות. מאיפה הכוחות הנהדרים הללו שלך. כאיש, כבן אדם עברת מבחן של שבי קשה שלא הרבה אנשים היו מסוגלים לעבור".

עוד ציין הנשיא פרס כי "העם כולו, מהגיל הרך ועד ותיקיו התגייס להחזרתך. הייתה זו התגייסות ממעמקים של אהבה ומסירות וחזרתך הביתה היא אירוע אישי ולאומי בלתי רגיל. יכולנו כולנו כשירדת מהמסוק לנשום לרווחה. אני יודע שהתקופה שעברת בשבי תבעה ממך כוחות נפש אדירים ובאתי להביע בפנייך את גאוותי ואת גאוותו של עם שלם על כושר עמידתך בתנאי שבי כה קשים".

נשיא המדינה אמר לרס"ל גלעד שליט: "חזק ואמץ, כל החיים לפנייך, אתה יכול לעשות ולהשיג היום ובעתיד כל דבר שתרצה". כמו כן פנה הנשיא לאביבה ונועם ואמר להם שהוא כיבד את המאבק הציבורי שניהלו במשך חמש השנים האחרונות. "לא נעלמו מעיני הקשיים עמם התמודדתם, אני שמח שהייתם עקשנים, לא הרפיתם לרגע ואיתכם צוות אדיר של מתנדבים. הייתה זו התעוררות ספונטנית של עם המבקש להחזיר את בנו הביתה", אמר.

רס"ל שליט הודה לנשיא פרס על התמיכה והסיוע שהגיש לאורך השנים למשפחת שליט. נועם שליט הוסיף ואמר לנשיא כי בני המשפחה "מעריכים ומודים לך על כל מה שעשית כל השנים הללו, אנו יודעים היטב שהיית מעורב מאחורי הקלעים והיינו זקוקים לכל התמיכה שהיינו יכולים לקבל".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}