כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

אמו של הפצוע בפיגוע: "תתפללו ותתחזקו" • ראיון

בשבת אחר הצהריים הודיעו לרונית נעמד: 'בנך נפצע בפיגוע טרור" • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' היא מבקשת: "רק תפילות יעזרו. תתחזקו באהבת ישראל" • בלעדי

יהודה נעמד, הפצוע בפיגוע. צילום: באדיבות המשפחה
יהודה נעמד, הפצוע בפיגוע. צילום: באדיבות המשפחה



משפחת נעמד עוקבת בדריכות רבה אחר מצבו של בנם, יהודה, שנדקר בשעות אחר הצהריים של שבת בידי ערבי, שהצליח להימלט מזירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים. בשעות האחרונות עבר יהודה בן ה-17 ניתוח ומצבו התייצב והוגדר כבינוני.

בעוד חלק מבני המשפחה שוהים בביתם ודואגים לשלום הילדים הקטנים, תוך שהם מנסים להמשיך בשגרה, הוריו של יהודה, שוהים בבית החולים 'הדסה עין כרם', ומעבירים עדכונים שוטפים למשפחה על מצבו.

עוד בנושא:
הטרור חזר לירושלים • בחור בן 17 נדקר בשכונת רמות: מצבו אנוש • גלריה

רונית נעמד, אמו של יהודה, מספרת בשיחה בלעדית עם 'בחדרי חרדים' על המצב: "יהודה עבר בשעות האחרונות ניתוח וצנתור, עקב חתך גדול בכבד, כתוצאה מהדקירה. כעת הוא מורדם ומונשם וכל מה שאנחנו מקווים שיהיה בסדר. אנחנו מאמינים שרק התפילות יעזרו".

• גורמי הביטחון מעדכנים אתכם בחיפושים?

"יכול להיות שדיברו עם בעלי, אני לא יודעת. ראש העיר, ניר ברקת, הגיע לבקר אותנו כאן בבית החולים והציע לנו עזרה".

• מתי שמעתם לראשונה על המקרה?

"בשעה 16:00 אחה"צ במהלך השבת, הפרטים ידועים לכולם, אין לנו את הכוחות לפרט יתר על המידה, אלא רק לבקש מהציבור להתפלל לרפואתו והחלמתו המלאה של בנינו יהודה ולהתחזק באהבת ישראל".

רונית מספרת כי על פי מה ששמעה מבנה הצעיר, שנכח בזירה, נשמעו צעקות ברחוב המקביל והערבי נראה עומד מול בנה יהודה. "כשהוא ראה שאנשים מתקבצים, הוא נמלט מהמקום ונעלם".

את הלילה הקרוב מתכוונים ההורים לעבור בסמוך לבנם בבית החולים: "אנחנו לא שוהים ממש ליד המיטה, כי הוא נמצא בתוך חדר טיפולים מיוחד. אנחנו לא משים ממנו ומקווים שיחלים במהרה".

החיפושים אחר הדוקר, הערב. צילום: פלאש 90צילום: החיפושים אחר הדוקר, הערב. צילום: פלאש 90
החיפושים אחר הדוקר, הערב. צילום: פלאש 90


מצוד אחר הדוקר

במקביל, נמשכים החיפושים אחר הדוקר שהצליח להימלט מהזירה.

מוקדם יותר, במהלך שבת, פתחו כוחות גדולים של צה"ל מהחטיבה המרחבית בנימין וכן משמר הגבול בסריקות באיזור הכפר הסמוך בית איכסא, בניסיון לאתר את החשוד. במקביל הוקמו מספר מחסומים באיזור הכפר ובצירים המובילים אליו.

מקורות פלסטיניים דיווחו, כי כוחות צה"ל פשטו על הכפר, ועצרו שניים מתושביו. על פי הדיווח, שלושה מתושבי הכפר נפצעו כתוצאה ממהלומות של חיילי צה"ל בעת הכניסה לכפר. עוד עולה מהדיווח, כי צה"ל סגר את מחסום הכניסה לכפר ולא איפשר כניסה אל הכפר או יציאה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}