כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

לאחר שעות חיפושים: 3 הבחורים נמצאו בנחל

3 בחורי ישיבות יצאו לטיול רגלי בנחל חצצון, ולא יצרו קשר משעות הצהריים • יחידות החילוץ יצאו לחיפושים • בשעת לילה מאוחרת - נמצאו בנחל

חיפושים של יחידת החילוץ מגילות ים המלח. צילום ארכיון: יעקב נחומי
חיפושים של יחידת החילוץ מגילות ים המלח. צילום ארכיון: יעקב נחומי

יחידות החילוץ עין גדי ומגילות ים המלח, בעזרת ארגון זק"א, עורכים בשעות האחרונות חיפושים אחר שלושה בחורי ישיבות מירושלים, שנכנסו לטייל בנחל חצצון במדבר יהודה, ולא יצרו קשר עם בני משפחותיהם.

שלושת בחורי הישיבה, תושבי שכונת עיר דוד בירושלים, הגיעו בשעות הצהריים (ג) למצפה שלם, שם החנו את רכבם ונכנסו לטייל בתוך הנחל. הוריהם, שראו כי אינם יוצרים קשר ולא עונים לטלפונים, יצרו קשר עם ארגון זק"א ויחידות החילוץ.

יחידת החילוץ יצאו לחיפושים נרחבים אחר הבחורים.

בשעות הראשונות המחלצים לא ידעו היכן לחפש, אך לאחר חיפושים אותר רכבם של הבחורים במצפה שלם, והנחת העבודה היא כי הבחורים יצאו לטייל בנחל חצצון.

שלושת הבחורים הם בגילאי 18-20.

מנו ברק מפקד יחידת החילוץ עין גדי מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' על החיפושים: "כ-8 מחלצים שלנו עורכים סריקות בעזרת פנסים מיוחדים ומגפונים בתוך הנחל. אם הם יושבים וממתינים אז מצבם יכול להיות טוב".

ברק מספר כי ישנו חשש כבד לחייהם של הבחורים: "אם הם ניסו לצאת מהנחל או לרדת בחבלים שנמצאים במסלול ישנו חשש כבד לחייהם ואני מקווה שלא נצטרך להזעיק את המסוק שלנו במקרה קריטי כפי שיכול לקרות".

עדכון מ-7:00 בבוקר: בשעת לילה מאוחרת נמצאו הבחורים בנחל בריאים ושלמים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}