כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

'בקהילה' חגגו בשמחת 'בית השואבה' את גליון החג

עובדי מערכות 'בקהילה', 'מורשה' ו'העולם החרדי', לצד אורחים, חגגו שמחת בית השואבה בסוכת 'סיגליות' • הנעימו בשירה: רולי דיקמן ואחיו, והחזן חונא דייטש, מנכ"ל 'העולם החרדי'

 'בקהילה' חגגו בשמחת 'בית השואבה' את גליון החג
יעקב לדרמן

במסעדת 'סיגליות' שבמתחם הבורסה ברמת-גן, נערך בערבו של יום ראשון ג' דחוה"מ סוכות, אירוע מרשים ומיוחד של שמחת בית השואבה, בו השתתפו עובדי מערכות 'בקהילה', 'מורשה' ו'העולם החרדי', לצד אורחים.

האירוע נערך בסוכת 'מסעדת סיגליות' כאשר נשות המערכת הסבו בתוך המסעדה עצמה ובהפרדה מלאה.

את האירוע פתח המארח, הרב לייבל פפר. בדבריו שיבח את האכסניה ואת יעל שחם, מנהלת המסעדה, שהשקעתה ניכרה היטב על השולחנות העמוסים והמעוצבים, ועבר להודות לכל משפחת בקהילה המסורים בכל ליבם להצלחת המערכת, והם אלו שמובלים את העיתון להצלחה ולחשיפה לה הוא זוכה.

הרב פפר הזמין את העורך הראשי, בנימין ליפקין, לנהל ולהנחות את האירוע כמיטב כשרונו.ראשון הדוברים היה הרב יעקב ב. פרידמן ואחריו נשאו דברים עורך החדשות יעקב ריבלין, הפרשן המדיני חגי הוברמן, הרב אריה פלשניצקי נציג מערכת 'מורשה', והמרצה הנודע הרב ישראל גולדווסר שייצג את מערכת 'פנינים' - המוסף לנשים אותו הוא פותח מידי שבוע בטור תורני מרתק.

את האירוע הנעימה תזמורתו של רולי דיקמן ואחיו ופרקי שירה נשמעו גם מפי החזן והבעל מנגן חונא דייטש, מנכ"ל 'העולם החרדי'. לקראת סיום, הגיש המנכ"ל ישראל פריי שי אישי לכל משתתף - 'להתענג' - הספר החדש מבית וקסברגר וכן אינציקלופדיה של הרב רפאל הלפרין.

האירוע הופק על-ידי מנהלת המסעדה, שהגישה תפריט מיוחד בשירות אישי ולבבי, כמיטב המסורת של המסעדה, הזוכה לפופולריות רבה.









































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}