כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024

תיעוד מהמפעל: כך מייצרים את הצמיד הפופולרי

שלב אחר שלב - כך מייצרים במפעל צמידים, את הצמיד הפופולרי עם הסלוגן "לשון הרע לא מדבר אלי" • כידוע, איש העסקים דוד הלפרין הוא זה שעומד מאחורי הקמפיין להגברת המודעות לנושא ההימנעות מדיבורים והפצת לשון הרע ורכילות, את הקמפיין עם הסלוגן הנ"ל ניתן למצוא במקומות רבים בארץ ובעולם ועל כל מפורסם ישראלי • צפו

הצמיד. מתוך האינסטגרם
הצמיד. מתוך האינסטגרם

 


לשון הרע לא מדבר אליי - תהליך ייצור הצמידים

צילום: דוד קפלר

מפעל ייצור צמיד לשון הרע לא מדבר אליי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}