תיעוד מהמפעל: כך מייצרים את הצמיד הפופולרי
שלב אחר שלב - כך מייצרים במפעל צמידים, את הצמיד הפופולרי עם הסלוגן "לשון הרע לא מדבר אלי" • כידוע, איש העסקים דוד הלפרין הוא זה שעומד מאחורי הקמפיין להגברת המודעות לנושא ההימנעות מדיבורים והפצת לשון הרע ורכילות, את הקמפיין עם הסלוגן הנ"ל ניתן למצוא במקומות רבים בארץ ובעולם ועל כל מפורסם ישראלי • צפו
- איציק אוחנה
- ט"ז ניסן התשע"ח
- 3 תגובות
הצמיד. מתוך האינסטגרם
לשון הרע לא מדבר אליי - תהליך ייצור הצמידים
צילום: דוד קפלר
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות