כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

הפיצוי של RIM על תקלה בת שלושה ימים בבלאקברי: אפליקציות חינם

החברה תציע ללקוחותיה שישה שבועות של הורדות חינם ל-12 אפליקציות פרימיום בשווי כולל של 100 אלף דולר. התקלה שאירעה בשבוע שעבר פגעה ביכולתם של לקוחות להתחבר לאינטרנט ולשלוח מיילים

  • י"ט תשרי התשע"ב
RIM: "נוקטים צעדים אגרסיביים למניעת הישנות תקלות כאלו"  צלם: רויטרס
RIM: "נוקטים צעדים אגרסיביים למניעת הישנות תקלות כאלו" צלם: רויטרס

חברת RIM הודיעה כי תפצה את לקוחות החברה שנפגעו מתקלת תשתית שמנעה מהם להתחבר לאינטרנט ולשלוח מסרים ומיילים. החברה תאפשר ללקוחות להוריד בחינם אפליקציות פרימיום המוצעות בדרך כלל בתשלום, למשך זמן מוגבל. שווי הפיצוי לכלל הלקוחות נאמד ב-100 אלף דולר. האפליקציות הנכללות בחבילת הפיצוי יוצעו בחינם החל מיום רביעי הקרוב, ה-19 באוקטובר, עד ה-31 בדצמבר 2011. בין האפליקציות שיוצעו נכללים משחקים כמו Sims 3 ו- Bejeweled.

לקוחות החברה המשתייכים לארגוני אנטרפרייז יקבלו פיצוי נוסף בדמות חודש חינם של תמיכה טכנית, כך מדווח אתר טק-קראנץ'. "אנו מודים ללקוחותינו הנאמנים על סבלנותם", אמר המנכ"ל המשותף של RIM מייק לזרידיס. "אנו נוקטים בצעדים מיידיים ואגרסיביים בכדי למנוע מתקלה כזו להישנות".

ביום שני לפני שבוע אירעה תקלה בשרתי חברת RIM, יצרנית בלאקברי, הממוקמים בדרום אנגליה. התקלה פגעה ביכולתם של לקוחות החברה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה להתחבר לאינטרנט, לשלוח ולקבל הודעות דוא"ל. התקלה נמשכה שלושה ימים ופגעה ב-120 אלף בעלי המכשירים בישראל. בהודעה שהעביר אורן מרום, מנכ"ל RIM ישראל ביום רביעי האחרון ל-TheMarker נמסר כי העיכובים נגרמו כתוצאה מתקלה במתג ליבה בתשתית RIM. ובכשל במעבר המערכת לתשתית הגיבוי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}