כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

כך תכינו את חדר הילדים לחורף • מדריך

החורף אוטוטו מתדפק על דלתותנו • גם אל חדר הילדים מגיעים השלכותיו • זה הזמן להחליף מיקומים לבגדי החורף והקיץ • אולי גם תצבעו מחדש? • חורף בא

צילום: יחצ
צילום: יחצ



החורף מתדפק על דלת חדר הילדים שלנו ואיתו כאורחות נחמדות מצטרפות כל ההכנות המקדימות.

ארון הבגדים מתמלא בבגדי חורף שנוטים להיות עבים יותר מבגדי הקיץ הדקים ומצריכים אחסון חכם יותר בארון, במיוחד בעונת המעבר שצריך להחזיק בארון גם בגדים דקים וגם בגדים עבים ולהחליט בבוקר במה מתלבשים היום...

שמיכות הקיץ עוברות לאחסון מתחת למיטה או בחלקו העליון של הארון, וכמובן הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לאווירה חמימה בחדר הילדים.

משינוי מקומות אחסון ועד חידוש משחקים

ניצן הורוביץ, המעצב הראשי של רשת רהיטי דורון, מסביר כיצד להכין את חדר ילדך לקראת החורף על מנת שיהיה נח, מזמין ונעים יותר לקראת הימים החורפיים שלפנינו:

1. חמימות החדר- זה הזמן להוציא את השטיח מהמחסן/מרפסת ולפרוס מחדש על הרצפה הקרירה, השטיח בחדר גם מקנה חמימות וצבעוניות לחדר וגם מאפשר לילדים להמשיך לשחק נמוך על הקרקע כמו שהם אוהבים ללא חשש מהתקררות.

2. שינוי במקומות אחסון - יש לארגן מחדש את מקומות האחסון בחדר, את השמיכות הדקות יש להכניס לחלקים העליונים בארון עד האביב...ולהוציא את השמיכות העבות והכיפיות להתכרבלות חמה ונעימה. במקום שנוצר בארון (ההפרש בנפח בין השמיכות העבות שיצאו החוצה לבין השמיכות הדקות שנכנסו לאפסון) ננצל לשטח אחסון נוסף לבגדים שכבר לא נלך איתם עד סוף הסתיו ולהשאיר בארון למטה רק את הבגדים שבאמת נלבש... במקביל נכין את המדפים שהתפנו בארון והם נגישים להכנסת חלק מבגדי החורף ובגדי המעבר.

3. אחסון משחקים- מומלץ לאחסן את המשחקים שבשימוש יומי/שבועי בגובה הנגיש לילד ועדיף בכוורת פתוחה, יותר מכך, אנו ממליצים גם לשנות את מיקומי המשחקים (מתוך הגישה שאם הילד לא רואה את המשחק הוא שוכח שהמשחק קיים), ולפנות את המשחקים שתמיד תכננתם

4. לשחק ואף פעם לא יצא... זה הזמן הנכון לחדש את משחקי הילדים ולארגן את המשחקים לכל המשפחה לחורף החם והנעים...

5. אביזרים משלימים- האביזרים המשלימים בחדר הם מרכיב חשוב ביצירת האווירה הרצויה לחדר. דאגו לשטיח צבעוני, עם תאורה מתאימה בחדר וכבר תקבלו חמימות של חורף. תוספת של ווילון מתאים ומנורת לילה ישלימו את האווירה הרגועה.

6. שילוב צבעים וסגנונות- שימרו על סגנון עיצוב אחיד בחדר ועל צבעוניות ברורה ובהירה לחדר. בצבעוניות ניתן לשלב בין צבעי רהיטים בהירים ושילוב אביזרים משלימים כהים או להיפך, אבל חשוב לנסות לשמור על קו אחיד ולא ערבוביית צבעים שעלולה להתרחש בחדר ולגרום לחדר להיות צעקני בעיצובו... שלבו את הרהיטים כך שישמרו על הרמוניה עיצובית וקו אחיד ולא אנדרלמוסיה של קווי עיצוב וסגנונות רהיטים. נסו מאוד שלא להעמיס יתר על מידה בצבעוניות החדר ולא בכמות הרהיטים בחדר, שמירה על חלל משחק לילד חשוב לעיתים לא פחות מחלל השינה שבחדר.



• • •

רשת רהיטי דורון נוסדה בשנת 1949, והיא מעצבת ריהוט צעיר מעודכן ומגוון, המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}