י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

האירוע בצרפת: המשטרה חיסלה את המחבל

מחבל דאעש, חטף בני ערובה בסופרמרקט בדרום צרפת והרג שניים מהם. דרש את שחרור המחבל סלאח עבד אסלאם. שוטר הסכים להתחלף עם בני הערובה והחמוש התבצר עמו, עד שכוחות ההמשטרה פשטו על המקום וחיסלו אותו מתעדכן

האירוע בצרפת: המשטרה חיסלה את המחבל
Lies Breaker



הטרור האסלאמי מכה שוב באירופה: פעיל דאעש ממוצא מרוקני, חטף היום (שישי) בני ערובה בעיר טרבס סמוך לעיר טולוז בדרום צרפת, והרג שניים מהם. עוד שלושה לפחות נפצעו, אחד מהם במצב קשה. קוגם לכן הוא הרג אדם בעיר סמוכה. הוא חוסל לאחר פשיטה משטרתית.

האירוע החל לאחר שאזרח מרוקני המוכר לרשויות בצרפת, חמוש בסכינים ואקדח, עקב אחרי שוטרים מהיחידה המיוחדת CRS של מרסיי שסיימו אימון באזור, והיו בדרך לעיר הסמוכה קרקאסון.

הטרוריסט ירה מספר יריות לעבר השוטרים, שוטר אחד נפצע ואינו נמצא בסכנת חיים. אחד אחר נהרג. לאחר מכן נמלט הטרוריסט לסופר U הקרוב שם התבצר עם 8 אזרחים.

צרפת


על פי דיווחים בתקשורת בצרפת, החמוש פרץ פנימה כשהוא קורא "אללה אכבר אהרוג את כולכם", וקרא שהוא נשבע אמונים לארגון "המדינה האיסלאמית" דאעש. שניים נהרגו, אחד מהם לקוח של הסופרמרקט והשני עובד המקום, בנוסף 12 נפצעו.

לאחר זמן קצר בני הערובה שוחררו, למעט שוטר אחד שהחליף אותן ונותר עם הטרוריסט בתוך הסופרמרקט.

המחבל דרש לשחרר את סלאח עבד אסלאם, היחיד שנותר בחיים ממתקפת הטרור של דאעש בפריז בשנת 2015 ובימים אלה עומד לדין בבלגיה על חלקו במתקפת הטרור.

המשטרה הביא למקום את אמו ואחותו של המחבל כדי לשכנע אותו להכנע. בסופו של דבר פשטה על המקום וחיסלה את המחבל. לא ידוע על נפגעים יהודים.

עדכון אחרון: 16:19
טרור צרפת פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}