ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

מנמיכים להבות • דרעי מצטרף לגפני נגד ליצמן: "הציבור לא יסלח"

אחרי גפני, גם יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, מבקש להנמיך את הלהבות ולחתור לפתרון המשבר בלי ללכת לבחירות: ״בשיחות האינטנסיביות שאני מקיים עם כל השותפות הקואליציוניות, אני משוכנע שאפשר לפתור את משבר הגיוס באופן מיידי"

מנמיכים להבות • דרעי מצטרף לגפני נגד ליצמן: "הציבור לא יסלח"
דרעי, ליצמן וגפני צילום: יונתן זינדל פלאש 90



יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, אמר היום (רביעי) בצהריים כי ״בשיחות האינטנסיביות שאני מקיים עם כל השותפות הקואליציוניות, אני משוכנע שמשבר חוק הגיוס פתיר.

דרעי הוסיף "יתרה מכך: אפשר לפתור אותו באופן מיידי. הציבור לא יסלח למי שיוביל כעת את המדינה לבחירות מיותרות ויפרק את ממשלת הימין החברתית ביותר שכיהנה בישראל.״



כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי, יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני התייחס הבוקר (רביעי) בוועדת הכספים למשבר הגיוס שמאיים על שלימות הקואליציה ואמר כי "המשבר בנושא חוק הגיוס פתיר לחלוטין. אין שום סיבה שלא יימצא פתרון, אך כפי הנראה מישהו לא מעוניין בכך".

גפני הוסיף ואמר: "אין פה כל משבר עמוק שלא ניתן לפתור. אנחנו מאמינים שלומדי תורה – כל מי ש'תורתו אומנתו' צריכים דחייה, תמיד אמרנו את זה. בג"צ פסל את זה. צריך להכין את זה (את התיקון לחוק י.ג), זה לוקח קצת זמן. להפוך את זה לבלתי פתיר זה לעשות צחוק. אני בעשר דקות פותר את הבעיה. אני לא יודע מי לא רוצה לפתור את זה. לא קיבלנו הצעה, גם אריה דרעי לא קיבל כזו".
אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}