ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מתברר: 'החרדי' שעמד לצד לפיד - מחופש

"החרדי" שעמד לצד יאיר לפיד הבוקר עם שלט בידו, אינו אלא רוסי מחופש כך עולה מבדיקת 'בחדרי חרדים'

החרדי המחופש לצד לפיד הבוקר
החרדי המחופש לצד לפיד הבוקר



"החרדי" של לפיד ממוצא רוסי וגר בנתניה ומתאגרף.

הבוקר (ראשון) הגיע יאיר לפיד לתחנת הרכבת בתל אביב והפגין יחד עם מספר פעילי 'יש עתיד' נגד חוק הגיוס שאותו דורשים החרדים להעביר, לצידו של לפיד בלט אדם שהיה לבוש כמו חרדי, אך מהר מאד כולם הבינו שהוא מחופש.

"החרדי" היה לבוש עם חולצה שחורה מתחת לחולצה הלבנה, חבש כיפה שלפי מראהו - מתאימה לאדם שמתחזק בדת, עם סיכה שאינה אופיינית לחרדי. לפיד ניסה להראות שיש גם חרדי מחמד שתומך בו, אך מהר מאד התגלה השקר הגדול.

ל"חרדי" הזה קוראים דייב מאנדלשטאם, והוא ממוצא רוסי, הוא העלה בעצמו פוסט בפייסבוק מחזיק בשלט לצד לפיד, כשלצד התמונה הזו יש עוד תמונות שלו בכנסים של לפיד כשהוא מצולם עם לפיד, חלק מהתמונות מוכיחות שדייב הוא בחור חילוני לכל דבר שעל פי הפרופיל שלו בפייסבוק מתגורר בנתניה.

לפיד צייץ מוקדם יותר היום בבוקר ‏"אחרי חוק המרכולים הגיע חוק המשתמטים. החוק הזה הוא עלבון לחיילי צה"ל, למדינת ישראל והוא עלבון לתורת ישראל. בשום מקום בתורת ישראל לא כתוב שמותר להשתמט משירות לאומי. החרדים פשוט מנצלים את חולשתו של נתניהו בגלל החקירות כדי לדרוס את הציבור החילוני, הדתי והמסורתי במדינת ישראל".

בהמשך לפיד העלה סרטון שבו "החרדי" שלו עומד לצידו עם שלט שלא הוא כתב, כי על פי שיטוט בחשבון הפייסבוק שלו הוא לא יודע לכתוב בעברית בלי שגיאות.









הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של 'בחדרי חרדים'>>
חרדי מחופש יאיר לפיד יש עתיד דייב מאנדלשטאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד