ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

בניגוד להבטחתו לשר התורה - כחלון חבר לליברמן נגד החרדים

למרות הבטחותיו של שר האוצר כחלון לשר התורה הגר"ח קנייבסקי, ולמרות האמון שנתנו בו המפלגות החרדיות - כחלון חבר בימים האחרונים לשר הביטחון ליברמן נגד דרישות המפלגות החרדיות • האם המשבר יוביל לבחירות? לנו לא נותר אלא להמתין

כחלון. צילום: פלאש 90
כחלון. צילום: פלאש 90



על רקע משבר חוק הגיוס עם המפלגות החרדיות הדורשות להעביר את חוק הגיוס לפני תקציב המדינה, שר האוצר משה כחלון מבהיר היום כי הוא מתכוון להילחם על תקציב המדינה.

כזכור, כחלון הבהיר בעבר כי הוא מחוייב בחוק הגיוס של המפלגות החרדיות, אך לדברי בכירים במערכת הפוליטית, בימים אלו הוא עושה יד אחת עם שר הביטחון אביגדור ליברמן נגד חוק הגיוס ונגד הצעת חוק היסוד העניקה ערך ללימוד התורה.

כזכור, לפני מספר חודשים חשף 'בחדרי חרדים' תמלול מפגישה של השר כחלון עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שבה השתתף יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' הגר"ח קנייבסקי ביקש מכחלון לעמוד לצד עולם התורה ולמען חקיקת חוק הגיוס. כחלון העלה בפני שר התורה את הקשיים שבעברת חוק הגיוס.

גפני שכאמור השתתף בפגישה קיבל את עמדתו של כחלון שלא להוסיף את סעיף פסקת ההתגברות לחוק הגיוס - כדי לא לפגוע במעמד בתי המשפט ובג"צ.

למרות הבטחותיו של כחלון, כאמור, בימים האחרונים הוא עושה יד אחת עם ליברמן שניצל אף את יום הפורים ללעוג למגזר החרדי. כחלון דבק שבהעברת תקציב המדינה לשנת 2019 - בהקדם, ומתנגד נחרץ לדחיית העברת התקציב למושב הקיץ.
כחלון חוק הגיוס ליברמן המפלגות החרדיות משבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}