ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

סערה ברשת • ח"כ גליק מצהיר: אני לא מתחבר למילות השיר 'אני מאמין'

הרשת החברתית סוערת בעקבות התבטאות של חבר הכנסת יהודה גליק, על המילים "אני מאמין בביאת המשיח" מהתגובות: "תוריד את הכיפה. אתה בושה של אדם"

גליק. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
גליק. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



סערה ברשת בעקבות התבטאות חריגה של ח"כ יהודה גליק מ'הליכוד' על מילות השיר 'אני מאמין' מתוך י"ג העיקרים שכתב הרמב"ם. לדבריו של גליק, "אני לא מתחבר למילותיו".

ההתבטאות המקוממת של גליק באה כתגובה לשיח בטוויטר סביב המקרה בו חיילי צה"ל שרו את ה'אני מאמין' המפורסם שמנגינתו הולחנה על ידי חסיד מודזיץ' שנרצח על ידי הנאצים ימ"ש ופורסמה מאוחר יותר על ידי האדמו"ר ממודזיץ' זצ"ל.

גליק התייחס לשיח ובין שורותיו כתב "אני לא מתלהב מהשיר הזה, לא מתחבר למילותיו, לא מתחבר למנהג לשיר אותו אחרי 'התקווה' ואף על פי כן מי שרוצה לשיר שישיר, מה הבעיה?!".

גולשי הרשת זעמו על דבריו של ח"כ גליק: "‏‎‎יהודה, מהר הבית אתה כנראה יותר מתלהב מאשר מאחד מעיקרי האמונה "אני מאמין בביאת המשיח" ואני עוד החזקתי ממך...", כתב הגולש מוטי אלגרבלי. גולש אחר כתב לגליק: "‏‎‎אתה לא מתחבר לאני מאמין שהוא אחד מי''ג עיקרי האמונה? תוריד את הכיפה. אתה בושה של אדם".

הגולש אבשלום סריאל הגיב בחריפות לגליק על דבריו: ‏‎‎"לא מתחבר למילותיו". כל הזמן חשדתי בך שאתה כופר בתחפושת. ישתבח שמו לעד שחשף את קלונך וכפירתך באחד מי"ג העיקרים. אמור מעתה: יהודה גליק שר"י".

מסביבתו של גליק הובהר ל'בחדרי חרדים' כי "ברור שחבר הכנסת גליק מתחבר לי"ג עיקרים. מה השאלה". תגובה מסודרת - טרם התקבלה.
יהודה גליק סערה ברשת אני מאמין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}