י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

"ונשמרתם": 7 חרדים נפצעו היום בתאונות דרכים שונות

7 חרדים נפצעו היום בתאונות דרכים שונות ברחבי הארץ • חשד לתאונת פגע וברח בשכונת מעלות דפנה בירושלים. בתאונה נפצעו שלוש בנות באורח קל

מזירת התאונה בכביש 444. צילום: דוברות איחוד הצלה
מזירת התאונה בכביש 444. צילום: דוברות איחוד הצלה



"ונשמרתם מאוד לנפשותיכם": 7 חרדים, 5 מהן ילדות - נפצעו היום (שני) בתאונות דרכים שונות שאירעו ברחבי הארץ.

בשעה 14:29 התקבל דיווח במוקד 101 של 'מד"א' על 2 ילדות חרדיות שנפגעו מרכב ברחוב המור בירושלים, חובשים ופראמדיקים של 'מגן דוד אדום' ו'איחוד הצלה' העניקו טיפול לשתי ילדות: בת 6 עם חבלת ראש ובת 9 עם חבלה בפנים. הם פונו באמבולנסים להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין-כרם.

יחיאל מייברג חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לילדה הולכת רגל כבת 6 שנפצעה באורח בינוני ולילדה נוספת כבת 9 שנפצעה באורח קל. מדובר בילדות הולכות רגל שיצאו מבית הספר שבסמוך למקום ונפגעו מרכב".

בשעה 15:22 התקבל דיווח במוקד 101 של 'מד"א' על ילדה חרדית בת 10 - הולכת רגל, שחזרה מבית הספר בו היא לומדת ואשר נפגעה מרכב מסחרי ברחוב מעגלות הרב פרדס בירושלים. חובשים ופראמדיקים של 'מגן דוד אדום' ו'איחוד הצלה' העניקו טיפול ראשוני מציל חיים ופינו אותה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בעיר.

בסביבות השעה 15:40 התקבלה למוקדי החירום של ארגוני ההצלה קריאה על רוכב אופנוע חרדי צעיר מאלעד שהחליק מאופנועו סמוך לצומת נחשונים בכביש 444, הוא טופל ופונה בניידת טיפול נמרץ של 'מגן דוד אדום' במצב בינוני עם חבלה בגפיו לבית החולים.

בשעות הערב, התקבלה קריאה במוקד 'איחוד הצלה' על תאונת פגע וברח ברחוב ארץ חפץ פינת שמעון הצדיק בירושלים, ובה נדרסו שלוש הולכות רגל: ילדה, נערה ואישה כבת 40.

מתנדבים של 'מד"א' ו'איחוד הצלה' העניקו טיפול ראשוני לפצועים בשטח. הם פינו שתיים מהן באמבולנסים של 'איחוד הצלה' ואחת בניידת של 'מד"א' לבית החולים הדסה הר-הצופים בעיר, כשהן במצב קל.

מדוברות המשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירה, ונפתחו סריקות לאיתור הרכב ונהגו.



תאונת דרכים ירושלים הולכי רגל בית חולים פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}