י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

בנט בבית משפחת בן גל: "התשובה לטרור - להפוך את הר ברכה לעיר ואם בישראל" צפו

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיע היום לניחום אבלים בבית משפחת בן גל בביתם ביישוב הר ברכה, שאביהם איתמר הי"ד נרצח שלשום בפיגוע דקירה בנט: "עוד ילדים, עוד בתי ספר, עוד ישובים ועוד בתים - וכשהדבר הזה יצמח מולם הם יבינו שהם דופקים את הראש בקיר בטון, וחבל להם על הזמן"

בנט. צילום: פלאש 90
בנט. צילום: פלאש 90



שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיע היום (ד') לניחום אבלים בבית משפחת בן גל בביתם ביישוב הר ברכה. השר ניחם את בני המשפחה וסיפר דברים ששמע מתלמידיו של איתמר הי"ד הבוקר בישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל.

השר קרא במקום להפוך את הר ברכה לעיר "מטרת הרצח לייאש אותנו ולשבור את רוחנו, מעבר למענה בזמן הקרוב ולטיפול במחבל. המענה האמתי זה לשלש את היישוב ולהפוך את הר ברכה לעיר ואם בישראל. יש תב"ע מוכנה לאישור, זו רק החלטה פוליטית. אני לוקח על עצמי לפעול כדי לשלש את הגודל של היישוב וככה נעביר את המסר שאנחנו כאן.

בנט בניחום אבלים בית משפחת בן גל


במאה עשרים שנות התיישבות קמו לצערנו הרבה ערים כמענה לרצח, קרית שמונה, מעלה החמישה כל אלה, זה המענה, עוד משפחות, עוד ילדים, עוד בתי ספר, עוד ישובים ועוד בתים  - וכשהדבר הזה יצמח מולם הם יבינו שהם דופקים את הראש בקיר בטון, וחבל להם על הזמן." הוסיף השר.

יו"ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן חיזק את השר בנט וקרא להחלטה מהירה בנושא "המסר לאויבנו הוא להפוך את הר ברכה לעיר,  לאשר לאלתר את הבנייה שמחכה לאישור מזה שנים. צריך שיהיה ברור לכל אויבינו שמי שינסה לגדוע נפש אחת בישראל יקבל אלפי משפחות. מי שינסה להרוס בית בישראל  יקבל אלפי בתים" קרא.

אביה של האלמנה מרים בן גל הרב שלומי אמר לשר כי "שזה לא יהיה בקשה של האלמנה ושל המשפחה. שממשלת ישראל אומרת - ידעו אויבנו אם ינסו לפגוע חוות גלעד הופכת ליישוב, הר ברכה הופכת לעיר. זו צריכה להיות המדיניות, שמראש ידעו שזה מה שהולך להיות."
נפתלי בנט הר ברכה איתמר בן גל ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}