י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

שמאלנים איבדתם כל צלם אנוש; בגדתם בעם

לאחר שחברת הכנסת תמר זנדברג כינתה את חברי 'הליכוד' "חברים של נאצים", מאי גולן מתקוממת נגד ההשוואה הבזויה וטוענת כי השמאל "איבד כל צלם אנוש" • וגם היא מבטיחה: "החזרת המסתננים הבלתי חוקיים מכל ארץ שהגיעו לפה - תתרחש על אפכם ועל חמתכם"

המשרפות באושוויץ. צילום: pixabay
המשרפות באושוויץ. צילום: pixabay



שואה לכל דורש! בשבועות האחרונים אנחנו עדים לקמפיין אגרסיבי ומתוזמר היטב של השמאל בישראל למען המסתננים הבלתי חוקיים. האמת, שעל פני מאבק של שבע שנים ובתור מי שעומדת בחזית וספגה לא מעט אש על כך – אין דבר שלא אמרתי ולא הפרכתי, אין פעיל הזוי שלא פגשתי ואין שקרים שלא שמעתי ועדיין, שום דבר לא הכין אותי לחברי כנסת שקוראים לתושבי השכונות נאצים כמו חברת הכנסת ממר"צ תמר זנדברג ועוד יותר, שום דבר לא הכין אותי לזילות זכרון השואה ברמה כל כך צינית, דמגוגית ופופוליסטית.

אני זוכרת את עצמי במסע לגרמניה שעשיתי בגיל 16 עם חברי כיתתי. זכרון כל כך מהותי של הבנה של נערה יהודיה שמגיעה מארץ ישראל וקולטת יום בהיר אחד כמה אסור לה לקחת את קיום מדינתה כמובן מאליו. שם אני חושבת התחיל לצמוח אצלי מה שגדל ליותר מאהבת ארץ ישראל סטנדרטית, לפטריוטיות אמיתית ולגאווה לאומית בלתי מתפשרת. שם הבנתי בעצם עד כמה אנחנו צריכים כל יום להודות להשם יתברך על הארץ הזו, על המולדת, על הזכות לחיות על אדמות אבותינו, ועד כמה אנחנו צריכים לשמור ולהגן עליה שמא לא יחזור רצח העם האכזרי ביותר בהיסטוריה של העם היהודי.

נולדתי, גדלתי והתחנכתי בדרום ת"א, התחנה המרכזית הישנה. חוויתי אותה על כל גלגוליה ותמיד הייתי עם רגליים על הקרקע כדי להודות לבורא עולם על מה שיש, תמיד. כשהתחלתי את המאבק הזה לפני כמעט עשור זה היה לי ברור שאני יוצאת לשליחות אמיתית, שזה משהו שהוא יותר גדול ממני, שזה למען מטרה נעלית שעוד תירשם בספרי ההיסטוריה, ורק אבל רק מתוך התחושה הפנימית הכה עמוקה הזאת, הסכמתי ביני לבין עצמי לעצור את כל מסלול חיי למען ביטחונה העתידי של מדינת ישראל, למען מה שכבר בזמנו זיהיתי כסכנה לאומית – גם כשניסו להשתיק אותי ולמדר את קול הזעקה שהוצאתי בשם האזרחים.

היום כשאני צופה במסכת השקרים של פעילי השמאל הקיצוני הממומנים היטב היטב, אני עדיין לא מצליחה לעכל את גודל עזות המצח. זה דבר אחד לשקר, דבר שני לבגוד בעם שלך ולחתור כנגדו, אך זה דבר אחר לגמרי לקחת את רצח היהודים האכזרי שהתרחש בשואה ולהשוות אותו להחזרת מסתננים בלתי חוקיים לארצותיהם או למדינה שלישית לבחירתם.

איבדתם כל צלם אנוש. לקחתם רוע טהור, שטני ואבסולוטי בדמות היטלר – ימח שמו וזכרו, והשוויתם לממשלת ישראל שרוצה להגן על אזרחיה, על גבולותיה, על ריבונותה. הייתי מתעלמת מכל דברי ההבל שלכם ומכל מיצגי החרפה העלובים שלכם - בדמות אסופת אנשים נהנתנים ומנותקים מכל מציאות, אנשים שכל מהותם היא הנאה עצמית על חשבון סבל האחר, בהחלט הייתי מתעלמת - לולא ההשוואה שלכם הייתה כה מסוכנת לזכרון השואה ולמה שדור העתיד צריך ללמוד ממנו. אתם מעוותים את ההיסטוריה של עם ישראל עד לכדי ביזוי וחרפה ואתכם פשוט צריך לעצור.

החזרת המסתננים הבלתי חוקיים מכל ארץ שהגיעו לפה - תתרחש על אפכם ועל חמתכם, בינתיים תשתדלו לפחות לנהל את ההצגה האנטישמית והממומנת שלכם עם כבוד גם לסבים ולסבתות שלכם ולמי שהקים את המדינה הזאת על הדם שאתם רוקדים עליו עכשיו. תשמרו על צלם האנוש שאתם מדברים עליו בכזו צביעות נלהבת, כי בלי ששמתם לב בכלל איבדתם אותו לגמרי.
המסתננים שואה נאצים דרום תל אביב שמאלנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}