ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

המשגיח בוידאו לגננות: "לא צריכות להיפגש עם המפקחים כלל"

כינוס חיזוק לגננות מתקיים הערב בביתר עילית, ובמסגרתו תוקרן מצגת עם דבריהם ומענה לשאלותיהן של הגננות - מגדולי ישראל: מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, הגר"ח קנייבסקי, הגרי"ג אדלשטיין והמשגיח רבי דן סגל • 'בחדרי חרדים' מביא את תיעוד הוידאו

גדולי ישראל
גדולי ישראל



כינוס חיזוק לגננות וסייעות מכמה רשתות חינוך בארץ נערך הערב בביתר עילית.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מטרת הכינוס היא לחזק ולתת כלים לגננות, כדי שיוכלו למלא את שליחותן באופן הנכון. בנוסף, מקבלות הגננות כלים כיצד להתמודד עם נסיונות הזמן, מפקחי ומפקחות משרד החינוך.

בכנס, תוקרן מצגת מדברי גדולי ישראל, בין היתר דברים ממרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל בכינוס שנערך בעבר בביתו. גם דבריהם של הגר"ח קנייבסקי, הגרי"ג אדלשטיין והמשגיח רבי דן סגל יוקרנו במסגרת המצגת.

גדולי ישראל על הגננות


גדולי ישראל מתייחסים במצגת לשאלה הקשה: הגננות מפחדות שיפסידו את פרנסתן אם לא ילמדו מה שמשרד החינוך רוצה, גדולי ישראל השיבו כי "פרנסה משמים ואין להם מה לחשוש שיפטרו אותן".

המשגיח הגר"ד סגל אמר בדבריו: "מנסים להחדיר דברים שלא קשורים ישירות לדת בכלל, זה רק מלחמה ובסוף יהיה טוב, אנחנו לא ניכנע ולא נפחד, כולנו עומדים לצד הגננות - הגננות לא צריכות להיפגש עם המפקחים כלל, את זה שהמנהל יעשה, הם צריכות לתת דין וחשבון לפיקוח שלנו".

הוא הוסיף "בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו ממצרים, לנשים יש את החלק הגדול בהעמדת התורה, צריכים לדעת שהנשים צריכות להדליק נרו של עולם, הם אלו שמעמידות את האברכים שיוכלו ללמוד, הקב"ה עשה שהנשים הם העובדות".

לסיום סיפר המשגיח כי "החזון איש אמר שהתמונות בקירות בחדרים ובגנים צריך שיהיה תמונות של גדולי ישראל".

'בחדרי חרדים' בפרסום ראשון של המצגת שתוקרן הערב בביתר.
כינוס הגננות ביתר מפקחות משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}