כ"א חשון התשפ"ה
22.11.2024

מדגם TGI לתקשורת החרדית: מי עולה ומי יורד

טענות רבות על מידת אמינותו נשמעות תדיר, אך עדיין בקרב משרדי הפרסום וקהילת אנשי התקשורת, מתייחסים לנתונים שלו ככבדי משקל • נתוני TGI - התקשורת החרדית

מדגם TGI לתקשורת החרדית: מי עולה ומי יורד



כמידי שנה מכון המחקר TGI מפרסם את תוצאות המדגם שלו למידת הפופולריות של כלי התקשורת בישראל. המשאל הנוכחי נדגם באמצעות משאל עליו ענו 5014 נשאלים. טענות רבות על מידת האמינות של המחקר נשמעות תדיר, אך עדיין בקרב משרדי הפרסום וקהילת אנשי התקשורת, מתייחסים לנתונים אלו ככבדי משקל.

כאן ב'בחדרי חרדים' נתמקד בנתונים הנוגעים לרדיו החרדי - שתי התחנות המרכזיות רושמות ירידה של חצי אחוז.

על הבכורה שומר רדיו קול חי שרושם ירידה קלה מ-5.3 ל-4.9 בסיכום שנת 2017 ביחס ל 2016. ובחלוקה חצי שנתית, הירידה חזקה יותר: בחצי הראשון של 2017 אחוזי החשיפה עמדו על 5.2 בעוד בחצי השני הם עמדו על 4.7 - ירידה של חצי אחוז.

קול ברמה רושם בסיכום שנה עלייה מ-3.8 ל-4.1. אולם רושם ירידה במדד החצי שנתי: בחצי הראשון של 2017 אחוזי החשיפה עמדו על 4.4 בעוד בחצי השני הם עמדו על 3.9. גם כאן, ירידה של חצי אחוז.

רדיו כאן מורשת בעידן התאגיד, שהרחיב את נוכחות השדרנים החרדים בתחנה לאחרונה, אך עדיין משדר שירת נשים ותכנים לדתיים, עומד על 2.9, ובסך הכללי נמצא במגמת ירידה.
קול ברמה רדיו מורשת TGI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}