כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

קו 2 ספג אבנים - והתרסק לקיר • נוסע מספר על הדרמה

אוטובוס קו 2 שהיה בדרכו לכותל סטה ממסלולו עקב ידוי אבנים - והתנגש בקיר • הנהג לקה בהלם, לא היו נפגעים • אבנים גם על הרכבת הקלה, סמוך לבית חנינא

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

אבנים יודו לעבר אוטובוס קו 2 שהיה בדרכו לכותל המערבי. כתוצאה מכך התנגש האוטובוס בקיר אבנים. לא היו נפגעים.

"חשבנו שמדובר בפיגוע טרור" מספר העסקן הרפואי יוסי מרגלית, שהיה בין נוסעי האוטובוס. "ישבתי באחד המושבים הקדמיים באוטובוס, כשלפתע נשמע פיצוץ. הכיסא שלי התפרק חלקית וזז ממקומו. נפלתי על ריצפת האוטובוס כשאני שומע זכוכיות מתנפצות, צעקות וקולות בכי. הייתי בטוח שמדובר באירוע על רקע לאומני.

"לאחר שווידאתי שלא קרה לי מאומה, הרמתי את עיני וראיתי את חזית האוטובוס מרוסקת ושבורה, כאשר קולות הבכי של התינוקות לא פוסקות. חייל שהיה באוטובוס הרגיע את הנוסעים הרבים, ואמר שמדובר בתאונת דרכים ולא בפיגוע לאומני".

כוחות ההצלה שהגיעו למקום נותרו מחוסרי עבודה. נהג האוטובוס לקה בהלם.

מהמשטרה נמסר, כי אבנים נזרקו לעבר אוטובוס קו 2 מגשר ממילא. כתוצאה מידוי האבנים איבד הנהג שליטה והתנגש בקיר. הוא נפצע קל כתוצאה מהתנגשות. נגרם נזק קל לאוטובוס. הנוסעים לא נפגעו. הנהג טופל במקום על ידי מד"א, ונפתחו סריקות לאיתור המיידים.

בנוסף, לפני זמן קצר יודו אבנים לעבר הרכבת הקלה בררך חיים בר לב, סמוך לבית חנינא. שימשה התנפצה. לא היו נפגעים. נפתחו סריקות לאיתור המיידים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}