כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

לבני יורדת דרומה: "סכנה לירי טילים ומרגמות מסיני"

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, ירדה לסייר לאורך הגבול הדרומי של ישראל • היא עמדה מקרוב על הטיפול בבעיית המסתננים ובסכנות החדשות מסיני • "ישראל זקוקה לשיתוף פעולה עם מצרים"

לבני יורדת דרומה:  "סכנה לירי טילים ומרגמות מסיני"

הבוקר (ב') ערכה יו"ר סיעת 'קדימה' ויו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, סיור מעניין באזור הגבול הדרומי. נלוו אליה כמה מחברי הסיעה.

בין היתר נפגשה לבני עם חניכי תנועות נוער בצריף בן גוריון שברמת נגב, עם סטודנטים במכינה למנהיגות שבמדרשת בן גוריון עם יזמים מהמרכז הפועלים במצפה רמון בלווית ראש הרשות פלורה שושן.

גולת הכותרת של הסיור הייתה בנקודת מעבר המסתננים שבאילת. לבני ערכה תצפית על גבול ישראל-מצרים בנקודת מעבר המסתננים, בלווית מפקד לוט"ר וראש עיריית אילת יהודה מורדי, וקיבלה סקירה על המצב בגזרה.

בסיום האירוע אמרה לבני כי "ההתמודדות עם המסתננים, הייתה במשך תקופה בעיה חברתית קשה, אך היום לא מדובר כבר במסתננים שהם רק מבקשי עבודה, אלא גם בכאלה שמבקשים את נפשינו".

לדבריה, מדובר בהתמודדות מסוג אחר לחלוטין: "סיני היא לא מה שהייתה, אין מכשול אמיתי שמונע את המעבר. החלו בעבודות והן צריכות להסתיים.

"מעבר למכשול הפיזי הנדרש, ישנו גם איום של ירי תלול מסלול. מה שישראל צריכה לעשות היום מול האיומים האלה זה לפעול תוך שיתוף פעולה גם עם מצרים, גם עם ירדן - להחזיר לעצמנו שותפויות שהיו בעבר באופן שיחזיר את הביטחון, זאת במקביל לפעולות שעלינו לעשות בעצמנו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}