כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

'בקהילה' מכה שוב: הפיץ 145,000 עותקים של 'פרומו'

'בקהילה' המחודש חוגג שנה של שידרוג העיתון • 145,0000 משפחות קיבלו היום בדיוור ישיר מגזין פרומו מיוחד • הקוראים ישתתפו במבצע: השער הכי אהוב

'בקהילה' מכה שוב: הפיץ 145,000 עותקים של 'פרומו'



עיתון בקהילה המחודש חוגג שנה: במלאות שנה להתחדשות ושידרוג העיתון, קיבלו היום בדיוור ישיר 145,0000 משפחות מגזין פרומו 'בקהילה השנה' - מבית 'בקהילה'.

הפרומו, שהוא גם קדימון לעיתון החג של 'בקהילה', על עשרת חלקיו, פורס סיכום שנתי מעניין וחדשני של המהפכה שעברה על העיתון בשנה האחרונה, עם החלפת הבעלים ושינוי מבנה העיתון.

על פני 64 עמודי כרומו מובאים, בזה אחר זה, השערים של עיתוני 'בקהילה' לאורח השנה כולה, לפי סדר הדפסתם.

בעלעול בפרומו, ניתן לגלות מתי למשל החל ה'מקרו' המוסף הכלכלי מבית 'בקהילה' להפציע, מתי החל הסיפור 'שתיקה או שתיים' מבית פנינים, ולעבור על סידרת השנה האחרונה ולהיזכר בשערים של 'בקהילה', עשרות ראיונות ומפגשים בלתי אמצעיים עם אנשים שעשו את ההיסטוריה והכתיבו את סדר היום.

מגזין הפרומו מציע לקוראים להשתתף במבצע מיוחד: לבחור את השער שהכי אהבתם, מכל אחד מחלקי 'בקהילה' שהופיעו בשנה האחרונה, ולהיכנס להגרלה נושאת פרסים יוקרתיים.

"ותיקים ומנוסים מצאו לנכון לחקות"

בפתח מגזין הפורומו, כותב העורך הראשי, בנימין ליפקין: "שנה חלפה מאז היו לי העונג והזכות להכריז במאמר הפותח של מגזין 'בקהילה' את בשורת הפנים החדשות שלבש 'בקהילה' על חלקיו. בערב חג הסוכות אשתקד, הופיע לראשונה 'בקהילה' במתכונת חדשה כשבראשו מגזין כרומו צבעוני ומושקע ולצדו: מוסף מיוחד לבית ולמשפחה, מוסף מרתק לילדים וחלק חדשותי נרחב.

"במרוצת השנה הזו, התעבתה והתרחבה חבילת 'בקהילה' וכיום היא מכילה, מדי שבוע, מלבד החלקים האמורים, מרכיבים נוספים וסוחפים בדמות: 'מקרו' – מוסף כלכלי המנגיש את האותיות הקטנות של הכלכלה לגובה העיניים של הקורא החרדי; 'מחמאות' – מוסף מתכונים ייחודי והדור המצורף מדי שבוע למוסף 'פנינים' הפופולרי; ו'העולם החרדי' – המגזין המצולם המוביל של כל חצרות הקודש, המצורף מדי שבוע לחבילת 'בקהילה'.

"ההשקעה הרבה המוצאת את ביטויה בכל אחד מחלקי 'בקהילה', על מדוריו, כתבותיו והפרויקטים הרבים שבו, נתנה את אותותיה ב"ה, מעל ומעבר לכל מידה משוערת. הגידול המבורך שנרשם בחודשים האחרונים בכל מוקדי המכירה ובכל הפרמטרים, הפך לעובדה ברורה וקיימת שרק הולכת
ותופחת.

"העובדה שגם ותיקים ומנוסים מצאו לנכון לחקות ולאמץ מודלים, מוספים ופרויקטים של 'בקהילה' מחדדת את ההכרה בהצלחה שהצליח 'בקהילה', בסייעתא דשמיא מובהקת, לרשום לעצמו תוך פרק זמן כה קצר.

"מעודדים מזרי ההצלחה שקידמו את פנינו, מסופקים מן המשוב האדיר המתקבל מכמות הקוראים ההולכת וגדלה, ממספר המנויים המתרחב ומזרם הפניות, התגובות, ההערות וההארות, ובעוד עינינו נשואות אל העתיד שעוד נכון לנו בע"ה – החלטנו לנצל את ציון הדרך הזה, של ערב חג הסוכות ומלאות שנה לשדרוג, ולשתף אתכם, קוראים יקרים, ביום חגנו.

"הגיליון הנוכחי מכיל את כל השערים של גיליונות 'בקהילה' על מוספיו. אתם מוזמנים לבחור את השערים המובחרים ביותר בעיניכם ולשגר אלינו את בחירתכם".



ומה יהיה בעיתון החג הקרוב? צפו בפרומו:







הקוראים יבחרו את השער המנצח • צפו בהתפתחות של העיתון







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}