כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מבצע החיפושים נשא פרי • הילדה הבני ברקית אותרה

ילדה בת 9 תושבת בני-ברק נעלמה בלב תל-אביב בעת ששהתה שם יחד עם אמה • לאחר 13 שעות של היעדרות אותרה הילדה • ארגוני המתנדבים התאחדו למבצע חיפושים נרחב

הילדה הנעדרת בתחנת המשטרה עם מתנדבי 'השומרים'
הילדה הנעדרת בתחנת המשטרה עם מתנדבי 'השומרים'

ילדה בת 9 המתגוררת בבני ברק, הוכרזה כנעדרת מאז השעה 12 היום (א) בצהרים.

מתנדבי השומרים וזק"א פתחו חדר פיקוד לחיפושים סמוך לביתה ברחוב בעלז בבני ברק. קצת לאחר השעה 1:30 אותרה הילדה בתל אביב כשהיא בריאה ושלמה.

הילדה עברה במהלך היום עם אמה ברחוב דון יוסף הנשיא בתל אביב, שם נעלמו עקבותיה. לדברי המשפחה הילדה כבר נמלטה מספר פעמים בעבר, כאשר בפעמים הקודמות נמצאה משוטטת ברחובות דיזנגוף ואלנבי בעיר, שם התגוררה בעבר.

מתנדבי זק"א 410, כונני איחוד הצלה בני-ברק, ארגון השומרים והצלה גוש דן, החלו לסרוק את רחובות העיר בני ברק, ואת איזור אלנבי בתל אביב בתקווה למצוא את הילדה במהירות טרם יאונה לה פגע.

בסביבות השעה 23:00 בוצע איכון לטלפון הנייד שלה, אך הוא היה כבוי. בפעם האחרונה שאוכן מיקומו של הטלפון בשעה 20:30, הייתה הילדה בסמוך לשוק הכרמל בתל אביב.

מתנדב 'זק"א' בנצי פורגס, שהיה בין המתנדבים שהשתתפו בחיפושים, מספר ל'בחדרי חרדים': "במהלך החיפושים בשוק הכרמל בתל אביב ניגש אלי מקבץ נדבות וביקש צדקה, הסברתי לו שאנו עורכים חיפושים באיזור אחר ילדה בת 9, והוא שמכיר היטב את האיזור הצטרף אלינו בשמחה לחיפושים.

"לאחר כחצי שעה של חיפושים משותפים בסימטאות שוק הכרמל התפצלו דרכינו. מיד לאחר מכן קיבלנו מידע על איכון טלפוני המודיע על מיקום הילדה, ולאחר מספר דקות מקבץ הנדבות מצא את הילדה משוטטת בגפה ברחוב רבן גמליאל, הוא הביא את הילדה למתנדבי 'השומרים' שהיו באיזור".

עם מציאת הילדה דאגו מתנדבי 'השומרים' להשקותה מאחר ובמשך השעות שנעלמה לא בא לפיה מזון, ובכדי למנוע חשש התיבשות.

בהמשך נלקחה הילדה על ידי ניידת משטרה לתחנת משטרת רמת גן, אחד מחברי 'השומרים' התנדב להסיע את האם מביתה לתחנת המשטרה שם פגשה את הבת האובדת ממתינה לה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}