כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

כך ציינו החברות את יום כיפור: פייסבוק ומיילים ללקוחות

חשבתם שהחברות הגדולות במשק מכבדות את קדושת יום הכיפורים? תחשבו שוב • חברת 'מי עדן' שלחה מייל ללקוחות החברה, ו'הוט' הרגישה צורך לפרסם סטטוס בפייסבוק

מפעל מי עדן. צילום אילוסטרציה
מפעל מי עדן. צילום אילוסטרציה

במהלך יום כיפור האחרון, יום בו כל החברות הגדולות במשק, שומרות על קדושת היום ונמנעות מחילולו בחרו שני חברות גדולות וידועות בישראל המשמשות גם את הציבור החרדי, לדרוס ברגל גסה את קדושת היום.

חברת המים הגדולה 'מי עדן' שלחה הודעת מייל לכל קהל המנויים הודעת מייל בו הם כותבים כי אתר האינטרנט זמין בכל שעה ובכל עת. תחת הכותרת, "לקוח יקר, השימוש באתר מי עדן מאפשר לכם ליהנות מ: זמינות - ניתן בכל זמן נתון להיכנס ולצפות בחשבונית החודשית ולבצע הזמנת מוצרים, נוחות – מקליקים ונהנים משרות במחשב שלכם, גמישות – ניתן לשנות הזמנות ליום החלוקה הקרוב ומגוון הטבות – נהנים בכל חודש מהטבה "במיוחד בשבילך".

ההודעה שנשלחה ביום כיפור בשעה 8:06 בבוקר הפנתה את קהל הלקוחות ללחוץ על הקישור המצורף "להטבת במיוחד בשבילך". כשעל החתום מטה שירות הלקוחות של החברה.

'בחדרי חרדים' פנה לחברה (התגובה למטה- י"א), ובמקביל גם ל'בד"ץ העדה החרדית' אשר מעניק הכשר לחברה, שם מסרו כי העניין נמצא בבדיקה.

בתוך כך, חברת 'הוט' פרסמה בצעד חריג הודעה רשמית בדף הפייסבוק בו היא מצטערת על תקלה שהביאה לניתוקם של אלפי מנויים לשרות הטריפל הכולל: שירותי טלפון, אינטרנט וטלוויזיה.

"ישנה תקלה בשירותי הטריפל באזורים: חולון, בת ים, ראשון לציון ומודיעין. צפי לתיקון התקלה: לאחר צאת כיפור. שירותי הטריפל לא הורדו באופן יזום לציבור לקוחותינו", כתבה החברה בעמוד הפייסבוק הרשמי.

עם זאת, מספר לקוחות שאינם מנויים לשירותי הטריפל, התלוננו גם הם על תקלות בשירות.

בסביבות השעה 19:00 כתבה החברה הודעה נוספת בדף הפייסבוק, שהופנתה לקהל לקוחותיה: "שלום רב, עקב הפסקת חשמל של חברת החשמל היום בשעות הבוקר ארעה תקלה בשירותי הטריפל של HOT באיזור ראשל"צ והסביבה. חל עיכוב בתיקון עקב יום כיפור. כלל השירותים תקינים. ערב טוב".

הפונים לשירות הלקוחות הטלפוני נענו בהודעה אוטומטית המסבירה כי מענה טלפוני יינתן אחרי השעה 21:00, בצאת החג בלבד. רבים מהלקוחות מחו על השבתתם והודיעו כי ידרשו פיצוי.

מחברת 'מי עדן' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "חברת מי עדן ומפעל מי עדן הינם גופים שומרי שבת המקפידים על כבוד השבת וקדושתה וכמובן שלא גורמות לחילולה.מדובר בטעות טכנית של מערכת אוטומטית ולא היתה בה התערבות ידנית כלשהיא.

"אנו מתנצלים בפני מקבלי המייל ומקווים כי טעות זו לא תשנה".

בחברת 'הוט' סירבו להתייחס לידיעה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}