כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הותר לפרסום: נעצרו רוצחי אשר ויונתן פלמר הי"ד

השב"כ הצליח לשים את ידו על חוליית הטרור מחלחול שרצחו בפיגוע יידוי אבנים - את אשר הלל פלמר ובנו יונתן הי"ד • ראש מועצת קרית ארבע: "כוחות הבטחון הפיקו לקחים"

הותר לפרסום: נעצרו רוצחי אשר ויונתן פלמר הי"ד

הותר לפרסום היום (ה) שלשום נעצרו שניים מרוצחי אשר ויונתן פלמר שהודו בביצוע הפיגוע.

כזכור, לפני כשבועיים נרצחו אשר הלל פלמר ובנו יונתן הי"ד מצפון לקריית ארבע, כשאבן נזרקה אל רכבו.

• עוד בנושא
מִי בַחֶרֶב • "שחטו אב על בנו ביום אחד" • הסב בראיון מצמרר
מתחזקת ההערכה: אשר פלמר ובנו בן השנה נרצחו בפיגוע
טרגדיה בחברון • אשר פלמר ובנו בן השנה נהרגו


בתום חקירה משותפת של השב"כ, משטרת מחוז שי וצה"ל, נעצרו שני פעילי טרור המתגוררים באיזור חלחול שהודו בפיגוע יידוי אבן ממכונית חולפת צפונית לקריית ארבע.

במסגרת החקירה, נעצרו שלושה נוספים אשר הודו כי לאחר הפיגוע עברו במקום, ניגשו לרכבו של פלמר הי"ד ונטלו את אקדחו האישי, האקדח שנתפס במהלך החקירה.

מהמשטרה נמסר כי החקירה בעיצומה וקיים צו איסור פרסום על זהות העצורים ושאר פרטי החקירה.

ראש מועצת קרית ארבע חברון, מלאכי לווינגר, אמר כי הפעילות הנחושה של כוחות הבטחון מעידה על הפקת לקחים: "אנו מברכים את כוחות הביטחון על תפיסת החולייה", אמר, "הפעילות הנחושה מצביעה על הפקת לקחים ראוייה לציון של מערכת הבטחון שבתחילה לא ייחסה נכונה את משמעות האירוע. אנו מאמינים ומקווים כי בעקבות פעילות צה"ל, השקט והביטחון ישובו לאיזור ולצירי התנועה המרכזיים", והוסיף "מדובר בבשורה חשובה שתאפשר לעשרות אלפי יהודים מכל הארץ ומהעולם, לבקר בקברי האבות במערת המכפלה ללא חשש בחגים הקרובים".

חברי הכנסת יעקב כץ ואורי אריאל מהאיחוד הלאומי אומרים כי זו הוכחה ניצחת שידויי האבנים בכבישי יהודה ושומרון אינם פעולות זניחות של ילדים, אלא טרור שמטרתו המוצהרת היא רצח יהודים. "שיטת הפעולה החדשה והקטלנית, מחייבת את צה״ל לפעול למיגור התופעה בכל כוחותיו ואף לשקול איסור נסיעת ערבים על הכבישים, על מנת לדאוג שהמתיישבים יוכלו לנסוע בבטחה על הכבישים״ הוסיפו.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}