כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

ליפא שמלצר מגייס את אובמה למען רובשקין • צפו

לצד התכונה לקראת הערעור שיוגש בערב חג הסוכות, יהודים בארה"ב קוראים לציבור לחתום על עצומה אלקטרונית בדרישה להתערבות הנשיא אובמה • תוך ימים נאספו קרוב ל-30,000 חתימות, אך זה לא מספיק • בדרכו לתפילת 'כל נדרי', מנסה ליפא שמלצר לשכנע אתכם לחתום • וידאו

ליפא שמלצר מצרף חתימתו לעצומת 'רובשקין' בבית המשפחה
ליפא שמלצר מצרף חתימתו לעצומת 'רובשקין' בבית המשפחה



יהודים בעולם למען שלום מרדכי רובשקין.

בימים האחרונים מתנהלת עצומת חתימות ברשת הממוחשבת לטובת בעל משחטת הענק, שנשפט ל-27 שנות מאסר. המטרה: להביא להתערבותו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בתיק המשפטי.

העצומה מתבצעת באמצעות אתר אינטרנט שהוקם בשבועות האחרונים מטעם הבית הלבן כחלק מההכנות לקראת הבחירות לנשיאות המדינה בשנה הבאה ורצונו של אובמה להוכיח לאזרחי המדינה כי הוא פועל למענם.

באמצעות האתר, כל אדם יכול לבקש בדיקה של תיק זה או אחר. תיק שיביא עמו 25,000 חתימות יזכה בהתערבותו של הבית הלבן והנשיא עצמו.

כמה ימים לאחר פתיחת היוזמה, נאספו לטובת תיקו של רובשקין 27,740 חתימות - מה שהציב את התיק במקום השני ברשימת התיקים.

בארה"ב חוששים כי בשל חגי תשרי, תיקו של רובשקין יירד ברשימה למקום נמוך יותר היות ויהודים לא משתמשים במחשב בימים אלו. לפיכך, בימים האחרונים נעשים מאמצים רבים כי גם אזרחי ישראל ומדינות אחרות בעולם יחתמו עבורו.

ההרשמה לעצומה תסתיים בעוד כשלושה שבועות - שבת פרשת בראשית.

דריכות רבה



היום (ד) פורסם קליפ מיוחד שהופק עבור היוזמה המדוברת, בו נראה הזמר ליפא שמלצר מתארגן לקראת היציאה לבית המדרש לתפילת 'כל נדרי', וברגע האחרון נזכר כי טרם חתם על היוזמה.

הוא מוריד את הקיטל ורץ לבית משפחת רובשקין כדי לחתום על העצומה.

רק לאחר מכן הוא חוזר לבית הכנסת, שם הוא מבקש מכל מי שצופה בוידאו לחתום ובכך לסייע לשחרורו של שלום מרדכי רובשקין.

יצוין, כי דריכות רבה נרשמת בימים אלו במישור המשפטי בתיק של רובשקין. הסיבה: ביום שלישי הקרוב, ערב חג סוכות יגישו עורכי דינו את הערעור לבית המשפט בדרישה לדון בתיק בהרכב של 11 שופטים.

קישורים:
להצטרפות לעצומה? לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}