כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

גפני כועס: "אולי צריך לזרוק את כל החרדים לים?"

ועדת הכספים אישרה מאות מילוני ש"ח להשכלה גבוהה ומשרדי ממשלה, אבל התקשורת דיווחה: אישרו שני מיליון ש"ח לאברכים • גפני רותח: "היחס לחרדים פשוט לא ייאמן"

גפני. צילום: פלאש 90
גפני. צילום: פלאש 90

אתמול (ג') זכתה ועדת הכספים, בראשות ח"כ משה גפני, לפרסום רב ולהתעניינות רבה בכלי התקשורת, לאחר שפרופ' מנו טרכטנברג התייצב בפניה ו'חטף' לא מעט הצלפות של ביקורת על הדו"ח שהפיק.

במהלך הדיונים של יום האתמול לא דנה הוועדה רק בדו"ח טרכטנברג, אלא גם בהעברות תקציביות בסך כולל של מאות מילוני שקלים.

והנה, למרבה הפלא (בעצם, כמה לא מפתיע), הצליחה התקשורת לדלות העברה כספית 'מעניינת' במיוחד: שני מיליון שקלים לאברכים. הידיעה הזו שבה וכיכבה בידיעות השונות, בבחינת, הנה נלכדו 'הגנבים'.

הבוקר החליט גפני להסיר את הכפפות (אם יש לו כאלה), ולהשיב מלחמה שערה: "בוועדה הועברו אתמול העברות תקציביות בסך כולל של מאות מיליונים, העברנו לאינספור מטרות תקציבים שונים, החל מיהודה ושומרון וכלה למוסדות להשכלה הגבוהה, והתקשורת שוב חיפשה איך להכות את החרדים ומצאה בתוך ערימת ההעברות, העברה פנימית של משרד החינוך לחרדים. היחס שיש כלפי הציבור החרדי פשוט לא ייאמן, אולי צריך פשוט לזרוק את כל החרדים לים?!" - אמר בכעס רב.

מי שהצטרף לדבריו בהגינות ראויה לציון היה ח"כ יעקב אדרי מקדימה, שאמר גם הוא, כי כאשר קרא בתקשורת על כך, חשב כי הייתה זו ההעברה התקציבית היחידה שעברה בוועדה.

גפני ענה לו: "ישבנו כאן בוועדה במשך שעה שלמה להעביר כספים ותקציבים לכל המטרות שיש, לכל מוסד שקיים ולכל משרדי הממשלה, ורק על הכסף לחרדים קראת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}