כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

התחזה למנקה - ו'ניקה' את כיסי הטובלים

צעיר שחור שהתחזה למנקה 'ניקה' את כיסי טובלי מקווה טהרה בלייקווד • מתפלל ערני מבית כנסת סמוך הוביל ללכידתו • בחקירתו הודה: משתייך לכנופיית 'גנבי יהודים'

התחזה למנקה - ו'ניקה' את כיסי הטובלים

עשרות אנשים שהגיעו לטבול במקווה טהרה ברחוב מדיסון אבניו בליקווד שבניו ג'רסי, כמעט ומצאו עצמם מרוקנים מכל חפצי הערך אותם נשאו בכיסיהם.

מתפלל בבית כנסת הממוקם בסמוך למקווה, הבחין בגוי שחור יוצא מהמקווה כשבידו שקית שחורה וגדולה. המתפלל הבחין כי הגוי לחוץ וממהר להימלט מהזירה.

תחילה חשב כי מדובר במנקה של המקווה, אלא שמשהו בהתנהגותו הלחוצה הדליק נורה אדומה. הוא הזעיק את מתנדבי ארגון 'חברים', שניגשו אל הצעיר וביקשו ממנו לראות מה יש בשקית. הצעיר התנגד לבקשה וטען כי מדובר בחפציו האישיים. אך המתנדבים התעקשו לבדוק את תכולת השקית ומצאו בפנים תעודות זהות עליהן תמונות של חרדים.

המתנדבים מיהרו להזמין את המשטרה, והשוטרים גילו בשקית פלאפונים גנובים, ארנקים, כרטיסי אשראי ואפילו זוג תפילין.

בחקירתו הודה הגנב כי הוא משתייך לכנופיית צעירים, המתמחה בגניבות מבתי כנסת. הוא סיפר כי חבריו הדריכו אותו להמתין עד שהמקווה יתמלא, ואז להיכנס ולהציג את עצמו כממלא מקומו של המנקה.

וכך, תוך כדי ש'ניקה' את המקווה, 'ניקה' הצעיר את כיסיהם של הטובלים. בארגון 'חברים' כבר הזדרזו להזהיר את הטובלים לשמור היטב על חפציהם במקומות ציבוריים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}