כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

שיפור התדמית • השר לשירותי דת יעקב מרגי

בלעדי: שרים וח"כים כותבים ל'בחדרי חרדים' על השנה שהייתה • השר לשירותי דת יעקב מרגי כותב על המהפך במשרד שקם לתחייה, ומזכיר: אפס תלונות על הלנות שכר

שיפור התדמית • השר לשירותי דת  יעקב מרגי

סיפוק רב ממלא אותי בכל פעם מחדש, כאשר אני מסתכל אחורה ומביט על הדרך הארוכה שעבר המשרד, מאז שפורק בסוף שנת 2003 וקם לתחייה בשנת 2009, עד היום.

המשרד מתפקד כמשרד ממשלתי עצמאי ולגיטימי ובעל תדמית חיובית. את השיפור ניתן לזקוף להתייעלות המקצועית שנערכה במשרד, הסכמי תוכניות ההבראה במועצות הדתיות, והקשר הבלתי אמצעי בין במשרד לשירותי דת לדורשי השירות.

השגת תקציבים, פיתוח בתי עלמין ומינוי רבנים, הם חשובים מאוד. הקמת ושיפוץ מאות בתי כנסת ומקוואות טהרה ברחבי הארץ נחשבים גם הם כהישג אדיר בפני עצמו. אבל מבחינתי, האירוע המכונן עליו אני יכול להצביע השנה בגאווה, בהצלחה, ב"ה, הוא דווקא תהליך שיפור התדמית וההתייעלות המקצועית לטובת האזרח בישראל שנעשה במשרד.

כראש המשרד לשירותי דת הצבתי לעצמי מספר מטרות ארגוניות, בראשן טיפוח ההון האנושי, חיזוק תחושת השייכות, ובניית תשתית מקצועית ארוכת טווח.

כך במסגרת גיבוש שלוש אמנות שירות בין המועצות הדתיות לציבור, בין המשרד למועצות הדתיות ובתוך המשרד פנימה, נוסחה וחולקה אמנת שירות מפורטת בנושא, עליה חתמו כל ראשי המועצות הדתיות.

לשמחתי, עובדי המועצות הדתיות החלו בקורסים והדרכה מעשית הכוללות סימולציות כדי ליישם שירות איכותי ומקצועי. התוצאה של ההתייעלות מורגשת היטב בקרב עובדי המועצות הדתיות שהם ספקי השירות בפועל.

כמו כן לראשונה המשרד אינו נזקק השנה להעביר תקציבים מיוחדים למימון שכרם של העובדים במועצות הדתיות לקראת החג. התוצאה: שכר העובדים משולם בזמן, אפס תלונות על הלנות שכר כבימים עברו, ועוד.

כיו"ר מועצה דתית לשעבר ומהיכרות אישית עם רבים מעובדי המועצות הדתיות בארץ, אני מכיר מקרוב את ההקרבה ומסירות הנפש של העובדים. כעת, אנו מקווים שהשירות יהיה לא רק מסור ואכפתי אלא מקצועי ואיכותי.

אני שמח על התוכנית, מרוצה מהתדמית ואני מעריך את השיפור שחל במשרד לשירותי דת ובמועצות הדתיות ובטוח שמפירותיהם ייהנו כלל תושבי מדינת ישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}