כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הר נוף: נער שוליים נפצע קשה

בשכונת הר-נוף בירושלים, הסתבכו נערי שוליים בקטטה עם בלשי משטרה • בניסיון להימלט, נגרר אחד הנערים על ידי חבריו, נפל מגובה רב ונפצע קשה

צילום אילוסטרציה, יוסי פורמנסקי.
צילום אילוסטרציה, יוסי פורמנסקי.

נפילה בשוגג או בזדון? זו השאלה ששואלים רבים מתושבי הר נוף בעקבות פציעתו הקשה של בחור בן 20, תושב השכונה.

הבחור נפל ברחוב שאולזון 62 בשכונת הר נוף בירושלים, בליל שבת האחרון ונפצע קשה.

הכול החל בשעה 23:30 כשברחוב שאולזון בשכונה נזרק חפץ על ידי נערי שוליים לעבר ניידת בילוש של משטרת ישראל.

הבלשים ניגשו אל הנערים, ואחד מהם שהיה שתוי נגרר על די חבריו אל לובי בניין סמוך כדי למנוע ממנו להסתבך בקטטה עם הבלשים. הבלשים חשדו שהנערים נושאים עימם סמים אסורים ופנו לפרוץ אל הלובי.

אך הצעיר, בעודו בלובי ומול עיני עשרות אנשים, נשים וילדים - צנח כשמונה מטר לעבר גג בטון.

במקום נכחו אנשי הצלה של "החובש הר נוף" שהעניקו טיפול ראשוני. כוחות נוספים הוזעקו וצוות נט"ן פינה את הבחור במצב קשה מאוד לחדר טראומה בבית החולים הדסה עין כרם, שם יוצב מצבו והוגדר קשה.

מיד לאחר הפינוי זרמו למקום כוחות גדולים של יס"מ שהחלו לבצע מעצרים של הנערים שהיו מעורבים במקרה. במקום נעצרו לפחות חמישה נערים.

במשטרה גבו עדויות ממספר עדי ראיה, שחלקם טוענים כי הבחור הושלך בכונה תחילה, כדי למנוע ראיות מפלילות. להשערה הזו תימוכין בכך שלא נראה איש מחבריו כשהוא מנסה למנוע את נפילתו.

תושבים רבים שהתקשרו הערב לדווח לאתר 'בחדרי חרדים' הגיבו בזעם נגד מינהלת השכונה, "שלא עושה דבר", כהגדרתם, "למנוע מאותם פוחזים להסתובב בשכונה וללסטם את הבריות, מה עוד שרבים מהנערים, אינם גרים בשכונה ומגיעים בעקבות חבריהם.

"בכל ליל שבת הללו משתוללים ברחובות, גורמים נזקים לתמרורי תנועה, עוקרים ספסלים ומטילים את אימתם על תושבי השכונה. בחג הפסח שלפני שנתיים, הם פרצו למעל 60 דירות ורוקנו את תכולתם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}