כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

בעקבות הנאום • אנשי נתניהו רקדו 'רחמנא דעני' ב'אוהל'

תחת רושם נאום ראש הממשלה בעצרת האו"ם, יצאו אנשי לשכתו, יחד עם שגריר ישראל באו"ם, לתפילה על קבר הרבי מליובאוויטש זצ"ל • צפו ב'סליחות' ובריקוד החסידי

חברי המשלחת בציון הרבי מליובאוויטש
חברי המשלחת בציון הרבי מליובאוויטש

שלשום עמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעל בימת מליאת האו"ם, והדהים אתמ משתתפי העצרת השנתית, כאשר הזכיר את מפגשו עם הרבי מליובאוויטש זצ"ל בשנת תשמ"ד, כהחל את פעילותו כשגריר ישראל באו"ם, וציטט מה שאמר לו באותו מפגש: "הרבי אמר לי, אתה הולך לבית של שקרים רבים, אך זכור, כאשר אתה מדליק נר אחד של אמת, גם השקר הגדול ביותר מגורש".

עוד בנושא:
נתניהו הדהים את האו"ם כשציטט את הרבי מליובאוויטש: "זהו בית של שקר"

תחת הרושם של הנאום ההיסטורי ודבריו המרגשים של ראש הממשלה, יצאו אנשי לשכתו אחר חצות הלילה של מוצ"ש לתפילה ואמירת סליחות על קברו של הרבי, בבית העלמין 'מונטיפיורי' בקווינס שבניו-יורק.

למקום הגיעו במפתיע אנשי הלשכה, מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש הלשכה גיל שפר, מנהל הלשכה נתן אשל, שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור, וראש מטה שר החוץ שרון שלום.

אנשי המשלחת הגיעו בשעה אחת בלילה. לאחר שהדליקו נר בכניסה לציון, כנהוג, הם נעמדו לתפילה ואמירת תהילים, במשך שעה ארוכה וניכר היה עליהם כי הם נרגשים מאוד מהמעמד.

לאחר אמירת הסליחות של מוצאי שבת, הם הצטרפו לריקודי החסידים. "הייתי בהלם איך שצביקה האוזר ורון פרושאור נדחפים בשתיים וחצי בלילה בין כל החב"דניקים, אחרי 'לחיים', ורוקדים עם השיר 'רחמנא דעני'", מספר אחד הנוכחים.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}