כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

'תג מחיר' גם נגד 'מקור ראשון'

ברחבי הארץ נתלו מודעות נגד העיתון 'מקור ראשון' • הסיבה: הקו התקיף נגד פעולות 'תג מחיר' • הנהלת העיתון: "נמשיך" • בפנים - המאמר והמודעה

פעולות תג מחיר. צילום אילוסטרציה: www.qusra.net
פעולות תג מחיר. צילום אילוסטרציה: www.qusra.net

ביישובים ציוניים ברחבי הארץ ומחוץ לביתו של הבעלים ועורך העיתון 'מקור ראשון', שלמה בן צבי, נתלו אמש (ד) מודעות נגד העיתון הימני.

הסיבה: הקו התקיף שמוביל העיתון נגד פעולות ה'תג מחיר'.

בשבוע שעבר פורסמו בעמודי העיתון: מאמר מערכת שהגדיר את הפעולות הללו כ"חרפה מוסרית", קריקטורה שבה נראה נער מנסר את קנה צריח הטנק שעליו הוא יושב, ורשימה שכתב חיים הר-זהב, עיתונאי שסיים בשבוע שעבר שירות מילואים בגזרת בנימין, התוקף את המתפרעים תחת הכותרת "האינתיפאדה שצה"ל מעדיף להסתיר", "אנשי תג מחיר ניסו לרצוח אותנו - אשכרה לרצוח".

תגובת 'מקור ראשון': "מערכת 'מקור ראשון' מכבדת את זכותו של כל קורא לכעוס על מאמר כזה או אחר, אבל היא הרבה פחות מכבדת את מי שפוסלים את זכותה שלה לפרסם מאמרים הראויים לדפוס או לחוות את דעתה במסגרת מאמרי מערכת.

"בכל הנוגע לתופעת 'תג מחיר' יש ל'מקור ראשון' מדיניות של הסתייגות נמרצת עקבית מהתופעה. אנחנו נתמיד בהבעת המדיניות הזאת למרות הניסיון להרתיע אותנו מכך. בהכירנו את ציבור הקוראים והמנויים אין לנו ספק שרובם המכריע תומך בה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}