כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

פתרון לבעיית הקרטונים בדרך לאומן: מכונות איטום

חשיפה • תורם אנונימי החליט להקל על רבבות היוצאים לאומן, ורכש בכספו הפרטי מכונות האוטמות קרטונים וצידניות • תחנת רענון הוקמה בין קייב לאומן

בדרך לאומן
בדרך לאומן

בשורה בברסלב: תורם אנונימי החליט להקל על רבבות היוצאים לאומן, ורכש בכספו הפרטי מכונות האוטמות קרטונים וצידניות. כך יתאפשר לנוסעים להגיע עם מטען אוכל, ולהעלותו אל המטוסים.

לפני כשבוע הצהירו ברשות שדות התעופה, כי לא יאפשרו בימים ראשון עד רביעי - ימי העומס בהם ממריאים אלפי נוסעים לאומן - לעלות למטוסים קרטונים או קופסאות קל-קר מלאות במזון, וזאת בשל העומס הרב של הנוסעים והחבילות.

ברשות הסבירו, כי הקרטונים והצידניות מקשים על הצ'ק אין בטרמינל, שכן קופסאות רבות מתפרקות ומעכבות את מסוע המזוודות, האמורות להגיע אל בטן המטוס.

בברסלב זעמו על ההחלטה, וניסו להסדיר, במשא-ומתן מול אנשי הרשות, פתרון. "אלפי נוסעים מגיעים עם אוכל רב, ורובם יגיעו עם קרטונים. הדבר יגרור לעיכובים בטיסות אם לא יעבירו את החבילות", הם אמרו.

אבל כל ההסברים לא הועילו. אנשי רשות שדות התעופה לא השתכנעו.

בעקבות כך, רכש תורם אנונימי מספר מכונות שיוצבו בנתב"ג. מיד לאחר הבידוק הביטחוני של החבילות, הן יועברו אל המכונות, שם ייאטמו בחוזקה ויישלחו אל בטן המטוס.

במספר שדות תעופה בעולם פועלות מכונות כאלה, אך עלות השימוש בהן הוא שלושה דולר לכל מזוודה.

בנתב"ג יוכלו הנוסעים לאומן להשתמש במכונות ללא כל עלות.

בתוך כך, לראשונה תוקם תחנת רענון בדרך בין קייב לאומן, בה יוכלו אלפי הנוסעים לרכוש אוכל ושתייה בכשרות מהדרין, במחירי עלות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}