'קרליין' נכנסת לפעילות שיווקית במגזר החרדי
חברת האיפור והטיפוח עברה במהלך שנת 2011 מהפך תדמיתי • זיהתה פוטנציאל המכירות במגזר החרדי והחלה בפעילות שיווקית ייעודית: פרסום, יחסי-ציבור, קד"מ בעיתונות ובנקודות המכירה
- כתבת בחדרי חרדים
- כ' אלול התשע"א
יובל לנדסברג, מנכ"ל קרליין לצד יוסי קלט, מנהל מכירות ארצי
'קרליין', חברת האיפור, הטיפוח והטואלטיקה המוכרת והאהובה בישראל, נכנסת בימים אלה לפעילות שיווקית למגזר החרדי, כך נודע במפגש עיתונאיות חרדיות מיוחד שהתקיים השבוע במשרדי קרליין, בהשתתפות עשרות נשות תקשורת ראשי ומנהלות התחומים בחברה.
במפגש נחשפו לראשונה נתונים על נתוני הצריכה של המגזר החרדי בתחומי האיפור, הטיפוח והטואלטיקה – עולמות התוכן בהם פועלת קרליין. בסקר שנערך לאחרונה על-ידי טי. ג'י. איי. עולה כי נשות הציבור החרדי מטפחות את עצמן ומראן במספרים ובתדירויות גבוהות כמקובל בקרב נשות המגזר הכללי ואף במספרים גבוהים יותר במעט.
כך, למשל, מתוך הסקר עולה כי 82% מקרב נשות הציבור החרדי מגילאי 17 ומעלה משתמשות באיפור פנים, כאשר האחוז במגזר הכללי עומד על 76%. מקרב החרדיות המתאפרות, 24% מתוכן משתמשות במותג קרליין. בדומה לכך, אחוז המשתמשות בשפתון במגזר החרדי עומד על 76%, כאשר 22.2% מתוכן משתמשות בשפתוני קרליין.
נתונים דומים נחשפו גם בתחום טיפוח הפנים והגוף. לפי נתוני הסקר, 85% בקרב נשות המגזר החרדי משתמשות בקרם ידיים, 55% בקרם גוף (בעוד ש-64% מתוכן יודעות לציין את שם המותג בו הן משתמשות), ו-77% משתמשות בקרם לחות לפנים (כאשר 79% מתוכן מציינות את שם המותג).
אחוזי החדירה של סבון פנים עומדים על 47% במגזר החרדי, כאשר קרליין הינה השנייה בקטגוריה עם 20.4% נתח שוק. על-פי הסקר, מקום הקנייה של מוצרי הטיפוח, האיפור והטואלטיקה הן בעיקר ברשתות הפארם (66%), והיתר מתחלק בחנויות הפרטיות בארץ, חנויות ורשתות בחו"ל ודיוטי פרי בארץ ובחו"ל.
"במהלך שנת 2011 עברה קרליין מהפך תדמיתי", אומר לירן ניסימי- מנהל מכירות וסחר ארצי בקרליין. "המהפך כולל שינוי תדמית, נראות חדשה, שפה שיווקית ולוגו חדש. במסגרת המהפך, זיהתה קרליין את פוטנציאל המכירות שקיים במגזר החרדי וכחלק ממהלך זה, החלה בפעילות שיווקית ייעודית למגזר הכוללת פרסום, יחסי-ציבור קד"מ בעיתונות ובנקודות המכירה".
את מוצרי קרליין ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות הפרטיות המובחרות בכל רחבי הארץ.
במפגש נחשפו לראשונה נתונים על נתוני הצריכה של המגזר החרדי בתחומי האיפור, הטיפוח והטואלטיקה – עולמות התוכן בהם פועלת קרליין. בסקר שנערך לאחרונה על-ידי טי. ג'י. איי. עולה כי נשות הציבור החרדי מטפחות את עצמן ומראן במספרים ובתדירויות גבוהות כמקובל בקרב נשות המגזר הכללי ואף במספרים גבוהים יותר במעט.
כך, למשל, מתוך הסקר עולה כי 82% מקרב נשות הציבור החרדי מגילאי 17 ומעלה משתמשות באיפור פנים, כאשר האחוז במגזר הכללי עומד על 76%. מקרב החרדיות המתאפרות, 24% מתוכן משתמשות במותג קרליין. בדומה לכך, אחוז המשתמשות בשפתון במגזר החרדי עומד על 76%, כאשר 22.2% מתוכן משתמשות בשפתוני קרליין.
נתונים דומים נחשפו גם בתחום טיפוח הפנים והגוף. לפי נתוני הסקר, 85% בקרב נשות המגזר החרדי משתמשות בקרם ידיים, 55% בקרם גוף (בעוד ש-64% מתוכן יודעות לציין את שם המותג בו הן משתמשות), ו-77% משתמשות בקרם לחות לפנים (כאשר 79% מתוכן מציינות את שם המותג).
אחוזי החדירה של סבון פנים עומדים על 47% במגזר החרדי, כאשר קרליין הינה השנייה בקטגוריה עם 20.4% נתח שוק. על-פי הסקר, מקום הקנייה של מוצרי הטיפוח, האיפור והטואלטיקה הן בעיקר ברשתות הפארם (66%), והיתר מתחלק בחנויות הפרטיות בארץ, חנויות ורשתות בחו"ל ודיוטי פרי בארץ ובחו"ל.
"במהלך שנת 2011 עברה קרליין מהפך תדמיתי", אומר לירן ניסימי- מנהל מכירות וסחר ארצי בקרליין. "המהפך כולל שינוי תדמית, נראות חדשה, שפה שיווקית ולוגו חדש. במסגרת המהפך, זיהתה קרליין את פוטנציאל המכירות שקיים במגזר החרדי וכחלק ממהלך זה, החלה בפעילות שיווקית ייעודית למגזר הכוללת פרסום, יחסי-ציבור קד"מ בעיתונות ובנקודות המכירה".
את מוצרי קרליין ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות הפרטיות המובחרות בכל רחבי הארץ.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות