כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

גם ב'קדימה' נרתמים • ח"כ והבה בדרך לניו יורק

ח"כ מגלי והבה - איש קדימה - עומד להצטרף למשלחת בין-אזורית לאו"ם • הוא ישתתף בדיוני עצרת האו"ם בנושא המדינה הפלסטינית ויצטרף למאמץ להגן על מעמדה של ישראל

ח"כ מגלי והבה
ח"כ מגלי והבה

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ מגלי והבה, המשמש מזה שנה כסגן נשיא האסיפה הפרלמנטארית למען מדינות הים-התיכון (PAM), הוזמן על ידי מזכ"ל האום באן קי מון לקחת חלק במשלחת ה- PAM לארצות הברית, במטרה להשתתף בדיוני העצרת הכללית ה- 66 של האו"ם בניו יורק (UNGA), ולבקר בממשל האמריקאי בוושינגטון.

והבה, רק נזכיר, הוא איש אופוזיציה וחבר מפלגת 'קדימה', ובכל זאת יש בשליחותו כדי לסייע למדינת ישראל במאמץ הלאומי להשפיע על ההצבעה באו"ם אודות הקמת מדינה פלסטינית.

במהלך ביקורו, עתיד ח"כ מגלי והבה, הישראלי היחיד במשלחת, לקיים פגישות מדיניות עם בכירים באו"ם ובממשל האמריקאי.

במסגרת דיוני האו"ם, יקיימו חברי המשלחת מפגשים בילטראליים עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון, תת המזכ"ל לעניינים פוליטיים בלין פסקו, מ"מ ראש מחלקת המבצעים ויועצים בכירים נוספים בארגון. במסגרת העצרת, מתוכננים דיונים בנושאים מרכזיים, דוגמת תהליך השלום במזרח התיכון, הגרעין האיראני, המצב המדיני בסוריה והתהפוכות השלטוניות במדינות המזה"ת.

בהמשך הביקור, מתוכננים חברי המשלחת להגיע לוושינגטון. ח"כ והבה צפוי להיפגש עם בעלי תפקידים מרכזיים בממשל ובקונגרס האמריקאי, ביניהם המנהל הבכיר לענייני המזה"ת במטה לביטחון לאומי בבית הלבן, יועץ מזכירת המדינה לענייני המזה"ת, יו"ר בית הנבחרים האמריקאי, חברי הסנאט והקונגרס האמריקאי וכן עם יו"ר וועדת החוץ והביטחון בקונגרס.

ח"כ והבה אמר לקראת הביקור כי בכוונתו לגייס את כל ניסיונו המדיני העשיר למען הגנת מעמדה של מדינת ישראל בקרב העמים, תוך הסברת הצורך בשמירת תהליך השלום, ולהתריע מהשלכות ההכרזה החד צדדית באו"ם על הקמת מדינה פלסטינית והשפעתה על עתיד היחסים והיציבות באזור.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}