כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

לא נמוכן

לא נמוכן

לא נמוכן

לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (א) כתב אישום נגד שני תושבי העיר בגין גרימת מוות ברשלנות, לאחר שדלת הכניסה לדירתם נפלה על יונתן דניאל סיטבון ז"ל שהיה אמור לחגוג שנתיים חמשה ימים אחרי האירוע.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עירית אבולעפיה מפרקליטות מחוז ירושלים, באוגוסט אשתקד החליפו שני הנאשמים את דלת הכניסה לביתם, והניחו את הדלת הישנה במבואת הבניין.

כשלושה חודשים לאחר מכן, הדלת, שמשקלה כ-60 ק"ג, נפלה על הפעוט המנוח, שהגיע לבניין עם אמו וגרמה למותו.

יונתן סיטבון ז"ל נפצע אז אנושות, לאחר שדלת פלדה נפלה עליו ומחצה אותו למוות. אמו יצאה עימו מהדירה לטיול, ובעת שהכינה את עגלת התינוק בחדר המדרגות, נגע הפעוט בדלת פלדה שהייתה מונחת בחוץ וזאת נפלה עליו. ניסיונות ההחייאה לא צלחו והוא נפטר כעבור זמן קצר בבית החולים ונטמן בהר המנוחות.

אביו של יונתן ז"ל, אברך כולל, עלה מצרפת ועבר להתגורר בישראל לאחר שהתחתן.

ימים לאחר הטרגדיה, נערך מפגש טעון וסוחט דמעות בין הוריו לבין השכנים שהותירו את הדלת הקטלנית בפתח. "אנחנו לא רוצים שתשבו בכלא", הדגיש האב דוד סיטבון, "הקב"ה רצה לקחת לנו את הילד בגיל שנתיים כיוון שהוא סיים את התיקון שלו".

היום, בניסיון לקבל את התייחסותם של ההורים להגשת כתב האישום, אמרה האם בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי היא גילתה לראשונה על הגשת כתב האישום משיחת הטלפון עמנו. היא סיפרה כי היא עדיין צוברת כוחות ומנסה להתגבר על הטרגדיה לצד הגשת כתב האישום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}