כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

חברת דן וזק"א משתפים פעולה בקמפיין "זהירות בדרכים"

תחת הכותרת "זהירות זה כל הסיפור", יוצאת חברת דן בשיתוף ארגון זק"א בקמפיין זהירות בדרכים • בין היתר, תיערך פעילות במוסדות החינוך ותופעל ניידת הדרכה

ניידת ההדרכה של זק"א
ניידת ההדרכה של זק"א

תחת הכותרת "זהירות זה כל הסיפור", יוצאת חברת דן בשיתוף ארגון זק"א בפעילות הסברתית להטמעת כללי התנהגות בכביש והעלאת המודעות בקרב ילדים לזהירות בדרכים.

במסגרת המיזם, תיערך פעילות במוסדות החינוך שתכלול סדנאות והדרכות כיצד לנהוג בדרך ולהימנע מסכנות בכביש.

במקביל, תצא לדרך ניידת הבטיחות של ארגון זק"א, אשר תפגוש את הילדים בצמתי הדרכים ותעביר הדרכה והדגמה, באמצעות מתנדבי זק"א, כיצד לעבור את הכביש בבטחה. ילדים שימצאו מצטיינים בדרך, יקבלו מניידת הבטיחות של זק"א - שלל פרסים והפתעות.

בנוסף, על מנת להעמיק את פעילות ההסברה בקרב הילדים, יוצא לדרך מבצע "מציירים זהירות" ייחודי, במסגרתו מתבקשים הילדים לצייר קומיקס בנושא זהירות בדרכים, לשלוח לת.ד 3809 בני ברק או להביאו לאחת מחנויות רשת "ספרי אור החיים" ולהשתתף בתחרות אשר תעניק לזוכים מאות ספרים וכרטיסי "כרטיספר" מתנת רשת "ספרי אור החיים".

יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א שיבח את היענותה של חברת דן לעניין ואמר, כי התגייסותה למאבק בזהירות בדרכים מוכיח כי "דן" מודעת וקשובה היטב לצרכים של הציבור החרדי ונותנת ביטוי ממשי ומוחשי למעורבות בקהילה.

"המציאות הקשה לה אנו עדים בכל תחילת שנת לימודים, מחייבת את כולנו להירתם למהלך החשוב, שמטרתו למנוע את האסון הבא".

איתן פיקסמן, דובר חברת דן אומר "בתור חברת תחבורה מובילה, אנו חשים מחויבות עצומה לדאוג לבטיחותם של הנוסעים ולשיפור הבטיחות בישראל.

"אנו מציבים, מאז ומעולם, את נושא הבטיחות בדרכים בראש סדרי העדיפויות שלנו ומבצעים את כל הפעילויות הנדרשות על מנת לאפשר דרך זהירה ובטוחה.

"בהתאם לכך, אנו יוצאים בימים אלו במיזם ייחודי זה שמטרתו להעניק הסברה הוליסטית ומעמיקה – ולאפשר לכל ילד וילד להפנים את המסרים הנדרשים ולחזור הביתה בשלום".

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}