לקראת אומן: "יש עלינו עומס נורא, תתחשבו!" • ראיון
לקראת הנסיעה ההמונית לאומן - שמשון כץ, מנהל שירות האזרח ברשות שדות התעופה בראיון מיוחד • "ביקשנו השנה לא להעלות ארגזים: זה מאד לא סימפטי כשהם מתפרקים"
- יקי אדמקר, בחדרי חרדים
- י"ח אלול התשע"א
- 16 תגובות
בדרך לאומן. צילום: ארכיון
"יש עלינו עומס נורא, בעיקר בימי ראשון עד רביעי הסמוכים לחג, אז יוצאים 22,000 נוסעים מטרמינל שדה התעופה בנתב"ג".
כך אומר שמשון כץ, מנהל שירות האזרח ברשות שדות התעופה בשיחה ל'בחדרי חרדים', "בגלל העומס", הוא מוסיף, ""ביקשנו השנה שהנוסעים יבואו עם מזוודות המסוגלות להחזיק את התכולה. ולא בארגזים. הקרטונים והקלקרים מתפרקים על המסועים, וזה מאד לא סימפטי כשהארגזים מתפרקים".
כץ מספר כי בשנה שעברה נאלצו העובדים להתמודד עם מקרים רבים מעין אלו: "האוכל נשפך ותוקע את המערכת בעבר לפעמים נאלצים לעצור את הצ'ק אין".
כץ מוסיף ומבקש מציבור הנוסעים, להתחשב ככל הניתן בעובדים, בהתחשב בעומס העצום המוטל על כתפיהם. "זה לא פשוט לטפל בבת אחת בכמות כה גדולה של נוסעים". הוא אומר "צריך להתחשב בכך".
כך אומר שמשון כץ, מנהל שירות האזרח ברשות שדות התעופה בשיחה ל'בחדרי חרדים', "בגלל העומס", הוא מוסיף, ""ביקשנו השנה שהנוסעים יבואו עם מזוודות המסוגלות להחזיק את התכולה. ולא בארגזים. הקרטונים והקלקרים מתפרקים על המסועים, וזה מאד לא סימפטי כשהארגזים מתפרקים".
כץ מספר כי בשנה שעברה נאלצו העובדים להתמודד עם מקרים רבים מעין אלו: "האוכל נשפך ותוקע את המערכת בעבר לפעמים נאלצים לעצור את הצ'ק אין".
כץ מוסיף ומבקש מציבור הנוסעים, להתחשב ככל הניתן בעובדים, בהתחשב בעומס העצום המוטל על כתפיהם. "זה לא פשוט לטפל בבת אחת בכמות כה גדולה של נוסעים". הוא אומר "צריך להתחשב בכך".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות