כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

האם בר-כל תשלם 30,000 ש"ח על מלון?

יהודי מבוגר שקנה מלון ברשת בר-כל שב לחנות וביקש להחזיר את הפרי בשל היותו קשה לאכילה • המוכר סירב - וכינה אותו: "שקרן" • כעת הוא תובע מהחנות פיצוים

מלון. תמונת אילוסטרציה
מלון. תמונת אילוסטרציה

לבית המשפט בתל אביב הוגשה השבוע תביעה יוצאת דופן: קשיש ממרכז הארץ תובע את עלבונו וחיסרון-כיסו לאחר שרכש מלונים מרשת 'בר כל' שהיו עבורו קשים לאכילה.

סמי חממה (68) רכש לפני שבועיים שני מלונים במחיר של 4.80 שקל לקילו.

חממה טוען בתביעתו כי הוא שב לביתו והניח במטבח את הקניות. אשתו בחנה את המלונים ואמרה לו כי מדובר במלונים קשים מידי. היא הסבירה לו שחסרי שיניים יתקשו לאכול אותם ומוטב שיחזיר אותם לחנות.

'ידיעות רמת גן' מדווח כי בתביעה כתב חממה כי בחנות הוא הבחין כי על החשבונית מופיע סכום של 10 אגורות. למוכרים הוא טען כי הוא שילם יותר אך האחרונים לא הסכימו להשיב לו את כספו.

חמור מכך- הוא טוען: "העליבו אותי, קראו לי גנב ושקרן וגירשו אותי מהחנות".

חממה תובע את עלבונו. "אני אדם ישר ומאמין ובגלל ההאשמות חסרות השחר והעלבון ברבים אני תובע לפצותי".

הוא תובע מבר כל פיצוי בסך 30 אלף שקל.

מסופר בר כל נמסר ל'ידיעות רמת גן': "התביעה טרם התקבלה, כשתגיע נגיב בהתאם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}